Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: erbjudanden om boxar?

  1. #1

    erbjudanden om boxar?

    Kommer till hösten drabbas av analoga nersläckningen här och har kikat lite på boxar för gratis kanalerna, men min fråga till er som redan idag bara har digitalt, hur var det med dem stora kedjorna (butiker) hade dem många och bra boxar till superfina priser i samband med nedsläckningen? typ erbjudanden! inte som idag där man får en box för 400kr också är det knappt värt plasten runt, utan var det fina bra och dyra boxar som blev billiga? ja ni förstår säkert min fråga!

    Tack

  2. #2
    Kan inte påstå att jag följer marknaden av subventionerade boxer boxar, men rent generellt kan man säga att gratis är alltid i det lägre pris segmentet.
    Dom stora kedjorn har aldrig något annat, däremot erbjuder många näthandlare kraftiga subventioner på nästan alla tiper av boxar som dom säljer bara man binder upp sig 12/24 månader.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3

    Re: erbjudanden om boxar?

    Citat Ursprungligen postat av pesa
    Kommer till hösten drabbas av analoga nersläckningen här och har kikat lite på boxar för gratis kanalerna, men min fråga till er som redan idag bara har digitalt, hur var det med dem stora kedjorna (butiker) hade dem många och bra boxar till superfina priser i samband med nedsläckningen? typ erbjudanden! inte som idag där man får en box för 400kr också är det knappt värt plasten runt, utan var det fina bra och dyra boxar som blev billiga? ja ni förstår säkert min fråga!

    Tack
    För oss som har egen tv antenn och flera tv apparater och dessutom inte vill ha flera fjärrkontroller, är nog den bästa lösningen på problemet det här.
    När den är inkopplad så är alla okodade kanaler som innan digitalövergången ( TV1-TV2-TV4 )
    http://www.multibox.se/
    Jag tror den kostar mellan 2900-3000 Kr
    Kolla på http://se.pricerunner.com/sound-and-...ces?q=multibox
    Mvh
    Mimmie

    Den som ställer enkla frågor,vill nog ha enkla svar.

Liknande ämnen

  1. Nytt år - nya erbjudanden?
    Av Atrix i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 14:05
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 14:15
  3. ERBJUDANDEN!!
    Av Bonuz i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-04-19, 07:20
  4. boxar..
    Av mike44 i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-09, 10:40
  5. [LÖST] Boxar
    Av justme123 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 08:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss