Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Kanallistan, problem att ändra utseende

  1. #1

    Kanallistan, problem att ändra utseende

    Hur växlar man mellan klassisk och flerkolumnstil(kanallistan). Om man trycker OK och får upp kanallistan och sedan HJÄLP så står det att man ska växla med videoknappen. Men, det finns ju ingen videoknapp på fjärrkontrollen. Några föslag??
    Att det blev ändrat från första början beror nog på dåliga batterier i fjärren, måste ha blivit någon konstig signal som ändrade kanallistans utseende. Det är grymt irriterande

  2. #2
    Färsking
    Reg.datum
    Sep 2006
    Ort
    Kungälv, Västra Götalands Län
    Inlägg
    20

    Smile Kanallistan, problem att ändra utseende

    Tjabba.

    Hade samma problem som du för ett par veckor sedan, jag förstår din frustration.
    Logga in på boxen via webbgränssnittet. någonstans där finns det en bild på en fjärrkontroll som är klickbar. På den finns knappen "VIDEO", tryck på den när du har kanallistan uppe på TV:n. Då kan du "toggla" fram det utseende du vill ha!

  3. #3
    Det funka "nästan" med webfjärrisen. Men när jag klickar på den så händer inget, rutan till höger(med kanallistan) blinkar till men det händer inget med kanallistan varken på tvn eller på skärmen. Jag provade att installera firefox, men ingen skillnad. Jag har inte fått det att funka riktigt med bilden heller genom webbläsaren, det som funkar bra att styra via "webben" är ljudet på tvn. Det känns som jag är långt ifrån att kunna styra boxen fullt ut via webbgränssnittet. Jag har Leatherface och Newcam i en DB 500C och XP på burken. Det var lite mer info, om det nu kan hjälpa någon att hjälpa mig?!?

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 15:49
  2. Utséende på kanallistan
    Av daso i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 15:26
  3. Editera kanallistan
    Av esson i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 21:36
  4. Ändra kanallistan på nokia 9311 S
    Av ulagbg i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 10:43
  5. problem med att ändra till OS 1.03 från 1.06
    Av matsan i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-05-15, 18:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss