Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Dreambox bild/ljudkvalité vs. comhem-box?

  1. #1

    Dreambox bild/ljudkvalité vs. comhem-box?

    Hur står sig t.ex Dreambox 500c i bild och ljudkvalité mot de boxarna man får av comhem?

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av DSpajs Visa inlägg
    Hur står sig t.ex Dreambox 500c i bild och ljudkvalité mot de boxarna man får av comhem?
    Dreambox 500C finns inte längre att köpa förutom piratkopierade boxar som inte tillverkas av Dream Multimedia. Eftersom de tillverkas på ett lite ljusskyggt sätt kan det nog skilja en del mellan olika boxar.

    Men generellt sett skulle jag vilja påstå att Dreambox har minst lika bra bildkvalitet som boxarna man får av comhem.

    burken

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av burken Visa inlägg
    Dreambox 500C finns inte längre att köpa förutom piratkopierade boxar som inte tillverkas av Dream Multimedia. Eftersom de tillverkas på ett lite ljusskyggt sätt kan det nog skilja en del mellan olika boxar.

    Men generellt sett skulle jag vilja påstå att Dreambox har minst lika bra bildkvalitet som boxarna man får av comhem.

    burken

    Så de har ingen sämre kvalité på bild/ljud då iaf.
    Jasså de enda som finns att köpa nu är piratboxar? Vilken är då den mest prisvärda boxen?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av DSpajs Visa inlägg
    Så de har ingen sämre kvalité på bild/ljud då iaf.
    Jasså de enda som finns att köpa nu är piratboxar? Vilken är då den mest prisvärda boxen?
    Dreambox 600C tillverkas fortfarande av Dream Multimedia och den tycker jag är prisvärd. Jag har en själv. Det går att stoppa i en hårddisk i 600C för att spela in program på. Det går även bättre att spela in över nätverket med 600C jämfört med 500C pga bättre nätverkskrets.

    burken

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-04, 07:20
  2. Svart bild ComHem/DM600PVR
    Av The Grouse i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 14:54
  3. Dreambox 600C + Comhem-kort, ingen bild
    Av blodgrape i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 12:17
  4. Pixlig bild på min dreambox 500c
    Av j_runbert i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 21:16
  5. ingen bild macab box comhem
    Av patrick i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-19, 00:12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss