Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: dvb-t usb sticka, vad kan det vara för nån?

  1. #1

    dvb-t usb sticka, vad kan det vara för nån?

    Jag har fått en sticka av en bekant, men jag vet inte vad det är för nån. Har inga drivisar och det står inte på den vad den är för nån.

    Den är svart med snurrbar usb-kontakt 300 grader. Sen går den att böja en bit upp också i 180 grader.

    Det står DVB-T DC305182A-301 och ett serienummer på den men jag hittar inget på google om den. Det står ingen tillverkares namn heller. Har nån här en liknande? Förhoppningen är ju att jag ska kunna köra media portal och ansluta den till cs-servern här hemma också. :P

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2005
    Inlägg
    435
    Tackad
    21 gånger
    stoppa in den tryck avbryt när den fågar efter drivrutin

    gå in i enhetshanteraren och ta egenskaper på det ? du har tryck på fliken
    information kolla viket ven id du har och sök på det i google så kanske du har tur och hittar något..

    .ex realtec high def audio egenskaper/information/maskinvaru-Id
    hdadio\func_01&ven_10ec&&dev_086.................. ... sök sedan på ven_10ec på google givetvis men det ven idet du har fått från din usb sticka lägg ev till dvb/usb/dvb-t eller något för att sålla lite .


    lycka till

  3. #3
    Jag sökte dvb usb sticka på google och kollade bilder på massa olika nätbutiker... Till slut hittade jag den! Det var en Twinhan DTV twister

Liknande ämnen

  1. USB sticka som inte hittas i DM800
    Av Appen i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 13:27
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-03, 15:36
  3. USB sticka till DM800PVR
    Av beda i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-10, 08:17
  4. Dreambox 800 och USB WiFi sticka?
    Av sleddog i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 20:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss