Sidan 115 av 169 FörstaFörsta ... 1565105113114115116117125165 ... SistaSista
Resultat 1 141 till 1 150 av 1681

Ämne: Kinesiska dreambox?

  1. #1141
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    102
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av truckis Visa inlägg
    Här kan du se ditt paket: http://en.4px.cc/ , ditt nummer fungerar på denna sida.

    När det har kommit till GB, kolla denna sida:
    http://www.dpd.co.uk/tracking/tracking.do?appmode=guest
    Klicka på "Show Advanced" längre ner på den sidan.

    Fyll i ditt nummer i "Senders Ref:" och ditt postnummer i "Delivery Post Code"

    Om du hittar det på denna sida, så kommer det upp ett nummer längst ute till höger. Det är dpd:s trackingnummer, och det fungerar även på posten.se

    /Truckis
    Funkade klockrent! Återigen finns paketet hos min lokala postnisse utan att jag fått avi. Ringde dem igår innan jag hade spårat numret och då hittade de inget paket till mig. Idag bör de väl hitta det tycker jag.

  2. #1142
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    102
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Toddbertuzzi Visa inlägg
    Bumpar denna fråga eftersom jag inte får kontakt med mydalle.com varken via MSN eller via mail.

    Är det någon vänlig själ som sitter inne med svaret/svaren?

    //Toddbertuzzi
    Det är den du länkar till som du ska ha. De har bara kopierat texten från en S-box. Långt ner på sidan står det: Note: Cable tuner is fixed. ( DVB-C2 TUNER )

  3. #1143
    Tackar!

    Upptäcker att samma text oavsett vilken turner som sitter i DB 800, så står det under features samma sak. Mycket riktigt så står det längre ned DVB-C2.

    I kommetarfältet så är det en som hade fått en DVB-S istället för DVB-C. Kanske olycksfall i arbetet?

    //Toddbertuzzi

  4. #1144
    Jag har en liten fråga.. Är lite sugen på att också beställa en 800 , alt 500 HD. Köpte ju en vanlig 500C ifrån dom som funkar kanon, och kör med PLI i den för det gör en kompis och jag tycker det funkar bra.

    Är det bara att köra in PLI i 500 hd alt 800 , eller måste det vara speciell mjukvara när det är kloner ? Har inte riktigt fattat det.

  5. #1145
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2011
    Inlägg
    70
    Tackad
    6 gånger
    Dreamoem.com har alla nyaste image patchade för clones. Funkar 100%. Själv kör jag Newnigma2 för den imagen tycker jag är bäst.

  6. #1146
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2009
    Inlägg
    490
    Tackad
    57 gånger
    Är det någon som har koll på vad det är för sim i DM800HDse från Mydalle.com?
    DM800HDse Klon, DM500HD, Wievsonic Vot120

  7. #1147
    Har de plockat bort alla DM kopior på mydalle.com ? Jag hittar plötsligt inte dem

    EDIT: SORRY man måste vara inloggad... :-)
    Senast redigerad av ralledoo den 2011-08-31 klockan 12:00.

  8. #1148
    Färsking
    Reg.datum
    Mar 2009
    Inlägg
    7
    Tackad
    1 gånger
    Har köpt en DM800 klon. Dock har jag ett problem. Jag får inte undertexterna att fungera. När jag trycker på "Menu" så finns det inget "subtitles" alternativ. Detta gäller för alla kanaler inkl. Canal+ filmkanaler. Vad ska jag göra?
    Om det redan finns en tråd om detta ber jag om ursäkt men jag kunde inte hitta någon.


    EDIT: Jag fixade undertexten. Skulle haft bättre tålamod
    Senast redigerad av FGTH den 2011-08-31 klockan 17:51.

  9. #1149
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    260
    Tackad
    13 gånger
    Man kanske ska ta och sätta sig och skriva en FAQ gällande kinaboxar en dag när man har tid, mycket frågor som upprepas om och om igen här
    DM800 HD SE • DM800 HD PVR (Klon) • HTPC - OpenELEC

  10. #1150
    Med risk för jag upprepar en fråga så undrar jag om DM500-S klonerna är lika bra som mitt gamla orginal. Klarar de samma funktioner som att vara CS-server och alla andra add-ons man kan ladda ner till mitt orginal? Duger bildkvaliten, finns det vettiga images att flasha dem med o.s.v? Min gamla orginal håller nämligen på att säcka ihop...

    //

    Johan

Liknande ämnen

  1. Kinesiska originalboxar :-)
    Av Dandyn i forum Dreambox
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-11-02, 22:36
  2. DM800 Kinesiska kopior hänger sig
    Av Stenzolid i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 19:25
  3. Kinesiska kopior av Iphone, HJÄLP
    Av CharlieX77 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 05:41
  4. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss