[FONT=Times New Roman]Hej på Er ![/FONT]

[FONT=Times New Roman]Ja att jag fortfarande är kvar och håller på med de här får jag tacka Atomized och Minime som gav mig förnyat självförtroende när jag kört mitt i botten. Jag har nu kört mina gamla boxar med betoning på gamla, nämligen en relook 400 och en mutant i nästan en månad nu. Bilden har hackat lite då nätverkssladen och CS varit inkopplad men jag har inte velat ta tag i detta förmodligen löser en uppdatering/ändring av programvara detta.[/FONT]


[FONT=Times New Roman]Tänkte ta tag i detta men efter att jag har jag bytt till en större Hårdisk min gamla var bara på 10GB, Hade inga problem när jag satte in den gamla men med den nya disken blev det lite bekymmer Stoppade i den i och startade upp och burken hittar disken utan problem Här får man en vacker meny på 3 alternativ [/FONT]

[FONT=Times New Roman]1. formatera disken[/FONT]
[FONT=Times New Roman]2. ignorera disken[/FONT]
[FONT=Times New Roman]3. starta om (Vad man nu ska ha denna till)[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Jag rycker givetvis på alternativ nr.1 och en blå ruta med format startar men efter några sekunder startar burken upp och den fungerar dock utan HD mycket mystiskt[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Har valt en Western Digital på 250GB har fått för mig att detta är max (men när jag läser i manualen så finns det ingen begränsning….)[/FONT]


[FONT=Times New Roman]Är det någon som har några uppslag så är tacksam[/FONT]