Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: 3 hål i väggen?

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    217
    Tackad
    7 gånger

    3 hål i väggen?

    Ok kanske inte rätt ställe dock tar jag chansen.

    Har comhem utan 3 hål i väggen. Abonnemang så det räcker och blir över. Fungerar bra med comhems digitalbox.. Nu då en del HD kanalar ingår i abonnemanget ringde jag comhem för köpa en HD box.. Man vill ju gärna nyttja det man är med betala.

    Nehe det gick inte då fastigheten inte hadde bredband och telefoni från comhem. Ska tillägges vi byte från canal digital för ca 2 år sedan. Comhem tog då över som leverandör. (Sabotör?) Jag gissar HSB har väl endast i mitt område ca 2000 anslutna..

    Vad har bredband och telefoni göra med HD kanalarna frågar jag mig nu.. Kan inte hitta något bra svar på detta.

    Någon som kan förklara, eller är det endast en policy från comhem vi inte ska ha tillgång till HD kanalarna om vi inte också abonnerar på bredband och telefoni?

    Mvh
    Senast redigerad av swedane den 2011-06-04 klockan 20:44.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss