Hej mina vänner...Nu behöver man er hjälp igen...Har en dm800hd clone sim 2.01 och sl82...som ni vet har ni hjälpt mig tidigare köpt från mydalle...Kör fortfarande med Gemini och cccam som kom förinstallerat.

Nu är det så att i början kunde jag streama till datorn med xbmc med dm500s,sedan köpte jag dm800 som också funkade och strema men efter en kvart så kunde det stänga ner sig och fick man då välja om igen i xbmc, men nu kan man inte ens strema i xbmc, provade att ställa tillbaks dm500s och då funkade det men inte med dm800hd. Provade även att komma in på boxen med webläsaren och jag skrev in root och dreambox men den kan inte komma in i boxen alls. provade dreamstream och samma sak där men när jag sätter tillbaks min dm500 och provar så funkar det i den.

Vad är det som kan vara för fel? Kan lösenordet ha ändrat av sig själv eller???förstår ingenting. Hur och var kan man kolla om lösenordet är samma som förut eller inte? Provat streama från flera datorer i nätverket....Det går att komma in i boxen med dcc och boxen i övrigt funkar bra...Behöver man göra någonting på enigma 2 ??????