Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: När kommer nya EMM?

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    118
    Tackad
    16 gånger
    Ja det är en satellit, men det krävs att du har en blå parabol med rostfritt fäste för att kunna ta emot något, så det är nog kört.

  2. #12
    Medlem smegmas avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Inlägg
    111
    Tackad
    4 gånger
    Synd att det inte finns en "high five" knapp i forumet frasse

    Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

  3. #13
    § 1.3. Bemöt medlemmar på ett bra sätt. Alla är nybörjare i början.

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    118
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Mike Hunt Visa inlägg
    § 1.3. Bemöt medlemmar på ett bra sätt. Alla är nybörjare i början.
    Ja, är medveten om den paragrafen. Anledningen till mitt dryga svar var den här tråden http://www.comhit.net/showthread.php...-H%C3%A5rddisk där har du ett typexempel på hur man inte ska göra när man skapar en tråd och söker hjälp. Det var flera medlemmar som la ner tid på att hjälpa honom men han gjorde inte de tester som de bad honom om utan bara pumpade ut samma dynga hela tiden "Det funkar inte, det går inte, mjemjemje". När han då poppar upp i nästa tråd och ställer ytterligare en fråga som redan besvarats ett antal gånger och Potatisen lägger ut en länk, då kommer han med den dummaste jävla fråga jag sett på ett bra tag. Då tänkte jag "Som man ropar i skogen får man svar" och gjorde mitt lilla inlägg.
    Även §3.2 är en inte helt oväsentlig paragraf. Många frågor ställs om och om igen, men de flesta har vett nog att göra det som andra mer erfarna råder dom till. Sen tycker jag det är allmänt hyfs att tacka för hjälpen om det löser sig till sist, eller meddela att man ger upp. Inte att man bara överger sin egen tråd.

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-01-30, 11:40
  2. m2 kommer ?????
    Av reidarberge i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-14, 19:48
  3. det kommer
    Av reidarberge i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-08, 12:44
  4. När kommer nya ....
    Av atomictom i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-06, 12:34
  5. NÄr Kommer Key 20!
    Av dicko i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss