Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Viasat på Boxer

  1. #1

    Viasat på Boxer

    Klipp från MTG´s hemsida.

    23 september 2003


    MTG ANSÖKER OM LICENSER FÖR DET DIGITALA MARKNÄTET
    Den internationella mediekoncernen Modern Times Group MTG AB, tillkännagav idag att man har ansökt om licenser för att sända sina TV-kanaler inom Viasat i det digitala marknätet.

    Ansökningen villkoras av utgången av de pågående förhandlingarna om Viasats önskan att bli operatör i det digital marknätet.

    Med Viasats kanaler i det digitala marknätet utökas innehållet för TV-hushållen. Och med Viasat som ytterligare en operatör av det digitala marknätet skapas valfrihet vilket också ökar mångfalden för tittarna.


    Kanske 3:an med flera kanaler kommer att finnas i Boxers programutbud inom nar framtid.

    //Frallan

  2. #2
    kungligt, skulle inte kunna bli bättre

  3. #3

    Re: Viasat på Boxer

    Citat Ursprungligen postat av Frallan
    Och med Viasat som ytterligare en operatör av det digitala marknätet skapas valfrihet vilket också ökar mångfalden för tittarna.
    Innebär inte detta att deras kanaler inte kommer att sändas via Boxer utan av Viasat?

  4. #4

    Viasat på Boxer

    Tror att de menar förutom Canal Digitals utbud i marknätet kommer ävvn Viasat finnas.

    //Frasse

  5. #5
    tv 1000 fanns väll från början med i boxer?
    Varför betala när man kan få det gratis

  6. #6

    tv1000

    samt 3:an och z-tv fanns med. Senare ville man ha in 115:- för 3:an och z-tv. Lite för dyrt tyckte man då.

    //Frallan

  7. #7
    ok, det va innan jag hade boxer men det stämmer för jag läste det när jag gick och spara till boxen=)
    Varför betala när man kan få det gratis

Liknande ämnen

  1. Viasat\Boxer
    Av born52 i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-02, 16:10
  2. Boxer+VIasat
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 13:07
  3. [b]Kan jag se viasat med boxer??[/b]
    Av labbe2 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-27, 21:42
  4. Viasat vs. Boxer
    Av GurraG i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-07, 08:44
  5. Viasat o Boxer!
    Av Tihmoc i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-24, 19:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss