Sidan 16 av 20 FörstaFörsta ... 61415161718 ... SistaSista
Resultat 151 till 160 av 199

Ämne: Enda lösningen?

  1. #151

    Re: p-kort

    Citat Ursprungligen postat av roggsson
    Här i Gävle verkar problemet vara löst!!!!
    finns inte nån som löst problemet vi talar om i denna tråd, å inte någon annanstans heller , har jag fel ? , säg då hur!! Knappast troligt , jag vet personligen att det finns peroner som lagt ned ca 50-60.000 kr på grejer att lösa det , dom , kommer närmare å närmare , men det e inte en självklar grej att det löser sig .
    Mer snillen , en enskilld kan ibland mycket mer än 10 med pengar .Hejahejaheja. önskar alla en Riktigt God Jul m,m. Kramar.

  2. #152
    Citat Ursprungligen postat av JohanF
    Borde vara svårt att få någon bild om man tvunget ska ha kortet i handen.
    Jaja.... men du vet va ja menar

  3. #153
    icep87
    Gäst
    Ska vi kanske sluta babbla här inne o verkligen ta tag i grejer fixa nytt forum...! som bara de som ska hjälpa till med knäcka systemet har tillgång till...! för att så länge verkar det som att folk bablar en jävla massa men vi står stilla hela tiden! och tiden går......

  4. #154
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Ska vi fixa ett nytt forum? qué?

    Vilka ska access till det då?

  5. #155
    icep87
    Gäst
    Jag tycker att det hade varit.. bäst så..! vilka som ska ha access till den är de som ska jobba med...det ... tycker alla från comhit crew som vill hjälpa till får access... vi måste bara hitta ett ställe att hosta forumet på ..

  6. #156
    Citat Ursprungligen postat av icep87
    tycker alla från comhit crew som vill hjälpa till får access...
    Du e rolig du, det är väl självklart att det är comhit crew som får bestämma vem som ska få access till det avancerade forumet, och de bjuder sedan in övriga medlemmar...

  7. #157
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Här vet man inte mycket om phpBB märker jag.. men men..

    Nytt forum på ny host?
    Varför då om jag får fråga?

    Varför inte skapa ett nytt del-forum i detta forum, där endast en speciell grupp får tillgång till det forumet? Är inte det lättare?

    Men frågan kvarstår dock.. vilka ska ha access?
    Alla som vill hjälpa till att knäcka det? (Alla vill väl hjälpa till med något, dvs. alla ComHem-användare)
    Eller dom som är kunniga inom detta område? Hur får man tag på dom?

    Så det är det som är svårt att veta..

  8. #158

    Inget fel på detta forumet

    bara på vissa medlemar här som vill starta nytt hela tiden.
    Om inte jag har fel så var det väl Hoqqe som startade sidan comhit för flera år sedan.

    OCH KOLLA DEN FINNS JU HÄR FORTFARANDE, ALLTSÅ MÅSTE DEN VÄL OKEJ ELLER HUR????

    Med tanke på att du icep87 bara har 5 inlägg så tycker jag inte att du kan mena vad du skriver!

    No hard feelings!!!

    Mvh Patrik.E

  9. #159
    roligt att läsa hur det diskuteras mer om ett speciellt forum för utvlada och vilka dessa utvalda ska vara, än att lösa det verkliga problemet... nämligen att knäcka comhem..

  10. #160
    icep87
    Gäst
    Jag kanske har 5 inlägg men jag tyvärr brukar jag inte vara här inne ofta håller mig mer till #sathack.se tycker det e mycket enklare att prata med folk direkt...! ja som crew skrev innan ja vilka som ska ha access... jag vi måste ändå vara försiktiga så att vi inte får nån spion från comhem eller stopstop här inne... ja vi kan ju göra en ny del av forumet... men jag tror men är inte säkert men det finns säkert som här inne av medlemmar som är spioner... :-( och det hade varit lite tråkigt att jobba och så fort vi kom på en lösning att comhem rättade till problemet... men ja ni gör va ni tycker som är bäst...

Liknande ämnen

  1. Tv4, SVT1&2 är enda som funkar!?
    Av rahkko i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 18:46
  2. Är Linux lösningen?
    Av trollhattan i forum Linux
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:08
  3. Är Strong 8700 den enda..?
    Av nicko1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-11, 20:55
  4. just nu enda sättet.
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 22:06
  5. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 01:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss