Sidan 17 av 20 FörstaFörsta ... 71516171819 ... SistaSista
Resultat 161 till 170 av 199

Ämne: Enda lösningen?

  1. #161
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Tror vi har några från ComHem här inne.. men ändå tror jag inte att de kan "åtgärda" problemen så lätt. Dom som vill får väl hålla sig på IRC.. men vi tänker inte hålla i det iaf.
    roligt att läsa hur det diskuteras mer om ett speciellt forum för utvlada och vilka dessa utvalda ska vara, än att lösa det verkliga problemet... nämligen att knäcka comhem..
    Kör efter det istället.. försök.. håll dig i den här tråden eller nåt.. tror ändå att comhem skulle få access till "special-forumet" efter ett tag.

  2. #162
    icep87
    Gäst
    Ja det e sant... men klart de kan ju fixa till problemet om de får reda på att vi har kommit på nån lösning det e ju det lilla tråkiga... de kommer göra som de gjorde med canal digital bara fixa till problemet och det vill nog inte av oss att det ska hända om vi nu hittar nån bugg...... 8) "alla vi hoppas" har tröttnat på julbrasan "kanal 10"...

  3. #163

  4. #164
    tobias53se
    Gäst

    Jag är absolut med på detta!

    Jag hjälper till kan endel om script och sådant. Kan även proga egna säkra krypterings program. Vet endel hur Conax funkar också. Har ju lite erfarenheter efter jag slutat på CD kodsystem. Men men ni gör som ni vill. Jag nås på min email om det är så att ni vill vara med att knäcka och sprida nyklarna via de man kan lita på.

    // tobias53se

    P.S: min email är: tobias53se@hotmail.com D.S

  5. #165

    Re: Jag är absolut med på detta!

    Citat Ursprungligen postat av tobias53se
    Jag hjälper till kan endel om script och sådant. Kan även proga egna säkra krypterings program. Vet endel hur Conax funkar också. Har ju lite erfarenheter efter jag slutat på CD kodsystem. Men men ni gör som ni vill. Jag nås på min email om det är så att ni vill vara med att knäcka och sprida nyklarna via de man kan lita på.

    // tobias53se

    P.S: min email är: tobias53se@hotmail.com D.S

    Ja, din intelligens har jag verkligen inget att invända mot. Du verkar vara en riktig förmåga, en stjärnspelare! Ypperlig kvalitet! Dig måste jag samarbeta med, inget tvivel om det. Jag blev mäkta imponerad av din Engelska på Conaxforumet, samt din övriga kunskap som glänste.

    http://crypt.enjoy.joint.net/cgi-bin...type=&number=1

    //Imponerad

  6. #166
    Råder inget tvivel om att man kan skrapa ihop ett DREAMTEAM av hackers här ifrån, förmågorna växlar av varandra här. Nu sätter vi igång, ingen tid att förlora! Vem börjar? Jag tycker att tobias53se tar på sig ledarrollen och börjar fördela arbetsuppgifterna. Själv har jag en dator, hur kan jag hjälpa till? :twisted:

  7. #167
    stalamaskin
    Gäst
    Kan ingenting men ställer gärna upp om det är någonting. 8)

  8. #168

    ser ut som

    Ser ut som du har gjort bort dig duktigt "tobias53se" man måste soppa igen sina spår annars haffar dom en..........

    Lycka till nästa gång........... ops:

    Mvh Patrik.E

  9. #169
    icep87
    Gäst
    JA fan Patrik E. tobias gjorde bort sig lite där......! men som arkad skrev INGEN TID ATT FÖRLORA! när fixar vi ihop teamet...? Ja Crew hur blir det nu då..? Vem ska leda arbetet...?`

  10. #170
    Citat Ursprungligen postat av stalamaskin
    Kan ingenting men ställer gärna upp om det är någonting. 8)
    Du kanske kan koka kaffe till dom andra? Eller ställa upp med kapital?

Liknande ämnen

  1. Tv4, SVT1&2 är enda som funkar!?
    Av rahkko i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 18:46
  2. Är Linux lösningen?
    Av trollhattan i forum Linux
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:08
  3. Är Strong 8700 den enda..?
    Av nicko1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-02-11, 20:55
  4. just nu enda sättet.
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 22:06
  5. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-24, 01:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss