Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Då är det bara att byta till Boxer då??

  1. #1

    Då är det bara att byta till Boxer då??

    Hej Boxer pirat funkar det?? Eller ska de också byta system?? ngn som vet ,,är det bara att köpa en boxer sedan pirat he he he?? plzzz svara

  2. #2
    zebulon
    Gäst
    japp, än så länge ialla fall

  3. #3

    Re: Då är det bara att byta till Boxer då??

    Citat Ursprungligen postat av barro
    Hej Boxer pirat funkar det?? Eller ska de också byta system?? ngn som vet ,,är det bara att köpa en boxer sedan pirat he he he?? plzzz svara
    Saken är ju det att man får chansa lite

    Om du köper en boxer för säg 1500 eller tom 2000 kr det är runt 180 kr i månaden. av vilken anledning? att få canalplus??

    Då betalar jag hellre 300 kr i månaden för att få just canalplus och sen boxhyran till comhem då.

    det är 3600 kr på ett år. Men då kan jag också abbonera på Allsvenskan , köpa PPV filmer + lite till
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

  4. #4
    MB300TE
    Gäst

    Re: Då är det bara att byta till Boxer då??

    Citat Ursprungligen postat av _age_
    Citat Ursprungligen postat av barro
    Hej Boxer pirat funkar det?? Eller ska de också byta system?? ngn som vet ,,är det bara att köpa en boxer sedan pirat he he he?? plzzz svara
    Saken är ju det att man får chansa lite

    Om du köper en boxer för säg 1500 eller tom 2000 kr det är runt 180 kr i månaden. av vilken anledning? att få canalplus??

    Då betalar jag hellre 300 kr i månaden för att få just canalplus och sen boxhyran till comhem då.

    det är 3600 kr på ett år. Men då kan jag också abbonera på Allsvenskan , köpa PPV filmer + lite till
    Jo men kommer man över en billig boxer box så ere juh bara o ta den direkt...........sen pirat, men att gå o köpa en boxer i affären....neee fy fan

    betala mer än de 550kr i månaden ja gör nu till comsnål kommer ja alsdri göra

  5. #5

    Re: Då är det bara att byta till Boxer då??

    Citat Ursprungligen postat av _age_
    Citat Ursprungligen postat av barro
    Hej Boxer pirat funkar det?? Eller ska de också byta system?? ngn som vet ,,är det bara att köpa en boxer sedan pirat he he he?? plzzz svara
    Saken är ju det att man får chansa lite

    Om du köper en boxer för säg 1500 eller tom 2000 kr det är runt 180 kr i månaden. av vilken anledning? att få canalplus??

    Då betalar jag hellre 300 kr i månaden för att få just canalplus och sen boxhyran till comhem då.

    det är 3600 kr på ett år. Men då kan jag också abbonera på Allsvenskan , köpa PPV filmer + lite till
    För min egen skull hade jag inte tagit å betalat till Comhem mer, men jag bryr mej ej om Allsvenskan å Elitserien, förvisso går väl båda på CD oxå. Ok PPV e ju kul nångång...men kan man leva utan.

    Tror jag hellre skulle vilja satsa på parabol å box för CD & ViaSat. Då får man ju nästan alla Comhems kanaler idag gratis å så kan man ju skaffa p-kort till Viasat så länge de går och ta C+ hos CD, blir väldigt mkt billigare på sikt! Men de e om man har möjlighet att ha parabol, men de tycker jag e bästa lösningen idag. C+ e värt att betala för, flesta PPV filmer kommer just dit senare och så kör dom ju Premier League. :lol: Boxer eller parabol (med 2 kortplatser för CD & VS), bättre än Comhem...

  6. #6
    boxer håller på att byta kort via 2 antagligen så jag hade inte köpt fören deta funkar

Liknande ämnen

  1. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 00:46
  2. byta från boxer till viasat?
    Av assnike i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 18:52
  3. Byta från Boxer till Canal Digital?
    Av Robban 1881 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 14:45
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-15, 16:01
  5. KOmmer boxer byta system?
    Av tomaslirka i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-17, 19:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss