Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: gratis tv

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av kricko5
    öh nej jag hänger inte md jag kållat inte igenom 5 år tillbaka. jag är ganska ny på att använda dett forumet . mm ja tyvärr noob
    I stort sett allt som skrivs i ComHem forumet handlar om de nya korten och hur det inte går att se allt längre. Du kan ju iaf läsa lite innan du frågar. Om alla hade gjort som du hade det nog inte tagit så lång tid innan alla i Comhit Crew tröttnat och gjort vettiga saker med sin fritid. :?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  2. #12
    nä okej jag drar från detta forumet där ingen är vänlig. Hoppas ni inte knäcker det får väl sätta mig och koda ngt jävla program då åt mig själv. för lyckas kommer jag. så hej då tack för vänligheten

  3. #13
    vahh... så du blir sur på oss nu.. för att du varken har sökt eller läst reglerna... och förresten lycka till med kodningen

  4. #14
    Lugi
    Gäst
    Är det alla hjärtans dag idag??

  5. #15

    Intoleranta

    Man kan ju skita i att svara på en fråga om man tycker den är så jävla dum! Dom dumma svaren är lika uttjatade som dom dumma frågorna.
    Dom som hoppar på newbies är sopor som vill verka lite duktiga... "Jag kan inget men man kan alltid hoppa på någon annan som inget kan"

Liknande ämnen

  1. TV 1000 Gratis
    Av poolle i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 09:32
  2. Gratis kanalerna?
    Av sarre i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-03, 09:11
  3. RIP Gratis TV3, ZTV
    Av Fedik i forum Boxer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-07-20, 20:27
  4. Gratis NamnUpplysning..... (118 999)
    Av Zoomaz i forum Övrigt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2004-10-20, 14:14
  5. TV3 gratis
    Av limo i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 17:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss