Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Sagem 5510 kortproblem

  1. #1

    Sagem 5510 kortproblem

    Hejsan!. Jag har problem med att få ett kort att funka till min box. Först testade jag med ett guldkort, kortet funkar men jag kan inte ändra koder med fjärrkontrollen. Den låser sig i 24-tim. Har även provat med funkard och slipstream, kortet funkar där också men inte att ändra med fjärrkontrollen. Har ingen brännare så jag måste lösa det med fjärren. Är det någon som har något bra tips? :?:

  2. #2
    Om det säger att du matat in fel kod är det helt normalt.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    Ja, det säger att jag har matat in fel kod. Felaktig bekräftelse försök igen står det. Kan man inte uppdatera med fjärren?. Om det går, hur gör jag?. Tacksam för svar.

  4. #4
    Har du testat mata in alla koder och ignorera att det är fel? Som jag sa nyss så är det helt normalt att det står så även om du matat in rätt.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  5. #5
    Ja, men kortet funkade ju från början så jag försökte slå in felakiga koder så att det inte skulle funka. Men det gick inte.

Liknande ämnen

  1. Sagem 5510
    Av Zanto i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-02-13, 21:08
  2. Sagem ITD 5510
    Av killroy8 i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-07, 21:12
  3. sagem itd 5510
    Av sli i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-22, 15:39
  4. Sagem 5510
    Av Sugem i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-07-24, 20:55
  5. Sagem 5510
    Av joff i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-07-23, 20:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss