Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Frivisningen?

  1. #1

    Frivisningen?

    Hur länge kan man räkna med att frivisningen av alla kanaler kommer att vara efter det att man har stoppat i orginalkortet?Kan man ha sådan tur att det varar över julen(stoppade i det i går)?

  2. #2
    2 veckor
    "KEEP YOUR FRIENDS CLOSE,BUT YOUR ENEMIES CLOSER"

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Inlägg
    138
    Tror det är typ 14 dagar...

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    211
    Tackad
    1 gånger
    När du har stoppat i ditt orginalkort så startar du en klocka i kortet som har de antal dagar inlagda som frivisningen varar . Så när man väl har satt i kortet så börjar klockan att rulla på då är de ingen återvändo då ska man ha kortet i ända tills frivisningen är slut annars missar man en massa fri tve . För klockan stannar inte om du tar ut kortet :idea:
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

  5. #5
    Jag har ingen frivisning trots att jag stoppade i nya kortet förra torsdan, mend frivisning menar jag Canal + och liknande. Är det fler som upplevt det... man kanske ska klaga HAHA

  6. #6
    jag har klagat eftersom jag inte fick canal + som frivisning men fick mail tillbaka om att de "inte kan garantera att frivisningen funkar på alla kanaler och att det var ett sätt för de att kontrollera att korten fungerade", jag körde 24h zipfilen och därför strular det nog.

  7. #7
    Jag fick inte heller någon frivisning när jag stoppade in nya kortet, utan bara "8 favoriter"... klart man ska klaga...

  8. #8
    Hade du kört 24h zipet ??

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av jaimeestocolmo
    Hade du kört 24h zipet ??
    Körde det å missade frivisningen.... Säkert nån på ch som gjort skiten....

    Lättlurad som man är, så gick man på det... ops:

  10. #10
    Rattle
    Gäst
    Vad var det jag sa?????

    /Rattle

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 22:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss