Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Varför ska det va sånt gnäll?

  1. #1

    Varför ska det va sånt gnäll?

    Nu har ni haft er lekstuga för ikväll :twisted:

    Tanken är att vi ska kunna prata med varandra här och inte bara gnälla och hacka på varandra.

    Många hackar på Rattle men han rätt i sak, men är kanske inte en så god pedagog. Läs vad han säger istället för att reta er på hur han säger det.

    Ska det fortsätta såhär så kommer storsläggan fram igen, hur kul är det?

    Säg nått konstruktivt eller håll tjäften för nu är åtmindstånde jag trött på gnabbet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  2. #2
    tack, t-bird

  3. #3
    smack
    Gäst
    liknelse om än dålig. om du nu får ett fel på bilen skulle du då vilja ha ett rakt svar av mekanikern varför, eller vill du att han ska säga: leta och hittar du inget eller kan dra egna slutsatser ska du inte ha bil.

  4. #4
    slutsnackat

  5. #5
    Alla är inte pedagoger som sagt.

    Bara för att man vet att nått är fel så är det inte säkert att man vet vad som är rätt, isåfall hade problemet med conax redan varit fixat för länge sen.

    Angående liknelsen med mekanikern så är det en önskedröm, det krävs allt 4-5 återbesök och halva bilen utbytt till en kostnad som överstiger bilens värde innan den rullar igen :P
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2003
    Inlägg
    203
    Tackad
    2 gånger
    ingen kräver att nån ska vara en pedagog, dock kan vi alla vara utan dryghet och spydigheter. Man kan inte gömma sig bakom "jag är ingen pedagog, så stå ut med hur jag sprider dynga". Sen spelar det inte nån roll hur "rätt" man anser sig ha, eller vara.

  7. #7

    Re: Varför ska det va sånt gnäll?

    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Tanken är att vi ska kunna prata med varandra här och inte bara gnälla och hacka på varandra.

    Många hackar på Rattle men han rätt i sak, men är kanske inte en så god pedagog.

    Du menar att ingen får hacka på rattle men han får fortsätta hacka på dom som kanske inte är så duktiga men försöker ändå? :twisted:

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av smack
    liknelse om än dålig. om du nu får ett fel på bilen skulle du då vilja ha ett rakt svar av mekanikern varför, eller vill du att han ska säga: leta och hittar du inget eller kan dra egna slutsatser ska du inte ha bil.
    Det är ju för fan en helt annan sak, när bilden går sönder så BETALAR man en bilmekaniker för att laga den.

  9. #9

    Re: Varför ska det va sånt gnäll?

    Citat Ursprungligen postat av kloan
    Du menar att ingen får hacka på rattle men han får fortsätta hacka på dom som kanske inte är så duktiga men försöker ändå? :twisted:
    Det jag menar är att ingen får hacka på någon, alla ska ha chans att säga och tycka vad dom vill men vi kan inte låta någon bli utsatt för rena förföljelsen, det har ingenting med att göra om jag gillar eller ogillar personen ifråga.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    Jaa du T-bird, det är ingen lätt uppgift du har, måste vara som att vara förmyndare åt ett gäng fiskmåsar ;-)

    Det är väl bara att "sila" ett tag, jag misstänker att man måste ha nånting att göra nu då det är svart i rutan :-)
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Liknande ämnen

  1. Nasare och sånt skumt!!!
    Av crille- i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 19:57
  2. VarfÖr?
    Av Carina i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 18:54
  3. [LÖST] varför
    Av code_name_viasat i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-18, 09:39
  4. Gnäll inte!
    Av Carina i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-04-03, 19:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss