Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Jag kör conaxemuv22 och behöver conaxbaserade filer till GK

  1. #1
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    24

    Jag kör conaxemuv22 och behöver conaxbaserade filer till GK

    Hej allisammans
    jag har en samsung 9500 och har precis lagt in conax emuv22 i den, men som ni alla kanske vet så måste man ha ett conaxbaserat kort i för att det ska funka.
    Och eftersom jag har guldkort hemma så tyckte jag att det passade bra med dessa.
    Jag fick tips om att det finns conaxbaserade filer till GK bla från Bluebeard. Är det någon som har dessa eller andra conaxbaserade filer till GK?
    Tacksam för svar

    God fortsättning till er alla.

  2. #2
    Det enda du behöver dummyfilerna till är Sammyns egen EMU och nuvarande version är 3.2, men det visste du kanske blev bara osäker på om det var skrivfel eller inte.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    24
    Skrivfel!! är precis vad det var. Jag menade att jag har har sammy EMU V3.2 och jag behöver dummyfiler till ett guldkort. Är det någon som har sådana?

  4. #4
    Hmmm... Skickade PM samtidigt med förra svaret, varför inte kolla i det? :shock:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    24
    Hej igen
    Tack för filen T-bird. Har tidigare aldrig fått PM så jag har inte vanan inne att kolla efter. Ska börja med det from nu

    Gott Nytt År MVH einstein

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:47
  2. STOSTOP ur funktion, behöver MII-filer
    Av legendshine i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-12-06, 01:53
  3. Behöver hjälp med att göra hex-filer
    Av code_name_viasat i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-03-17, 23:03
  4. Behöver man en CA-Modul till CD?
    Av Ahnberg i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 14:08
  5. [LÖST] info om conaxemuv22 5400
    Av bubba1 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-03, 20:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss