Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: hjälp nybörjare med fun4,infinityUSB och Nokia210s !!

  1. #1

    hjälp nybörjare med fun4,infinityUSB och Nokia210s !!

    Gör med hjälp av en tom provider och Morphex filer. Skall både flash, int ee och ext ee brännas in på kortet ? Har provat detta ett antal gånger men får ingen bild eller ljud. Boxen ger mig meddelandet "Ingen video eller ljudström" Kan någon bistå mig med ideer !!

  2. #2
    ja alla 3 filerna skall ner på kortet, varför hämtar du inte färdiga filer på stopstop (för funcard).

    http://stopstop.hotusa.org/index2.html

  3. #3
    Tack ! Måste göra nåt tokigt, det blir ingen bild i alla fall.

  4. #4
    Vad gör du för filer då?

    Den boxen går bara med slipstream
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Om jag inte minns fel, så vill den decodern bara ha slipstreamfil på 1 funcard!

    majos

  6. #6
    förklara mer,tack

  7. #7
    Du kan skapa slipstreamfiler med morphex (använd isf v 3.7)

    Ett annat alternativ är att du drar ner slipstream100 använder flash + int_ee + din gamla ext_ee
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    Måste jag skapa filer med en tom provider eller ska jag droppa filer nånstans ifrån över Morphex ?

  9. #9
    Det är ju fiffigt om du fyllerpå den tomma provider.txt filen med lite giltiga nycklar, annars måste du knappa in det med fjärren och det är väl onödigt
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    Få se nu om jag fattat....hehe. I en tom provider.txt lägger jag in de önskvärda nycklarna (på rätt ställen) sedan droppar jag det över Morphex. De filer som jag får fram laddar jag in via mitt brännarprogram i Infinity USB och bränner sedan in flash,int och ext på kortet ?

Liknande ämnen

  1. hjälp en nybörjare...
    Av west ham i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 13:00
  2. Nokia210s
    Av pejo i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-11, 18:49
  3. hjälp mig!!!! jag är nybörjare
    Av hellu i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-22, 19:58
  4. Hjälp en nybörjare!!!
    Av lkpelmq i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-25, 19:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss