Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Sjukligt billiga Matrix reloaded Cams

  1. #1

    Sjukligt billiga Matrix reloaded Cams

    Tjenare allihopa

    Vill bara tipsa om billiga matrix reloaded cam på neptunsat.com säljs för 700. Medans andra ställen tar 1000

  2. #2
    var ju inte så illa..
    --> NOLLTOLERANS <--

  3. #3
    dom är inte bara billiga på neptun heller, mycket bra support också.. rekommenderar verkligen att göra sina inköp hos dom.

  4. #4

    Re: Sjukligt billiga Matrix reloaded Cams

    Citat Ursprungligen postat av dreamer
    Tjenare allihopa

    Vill bara tipsa om billiga matrix reloaded cam på neptunsat.com säljs för 700. Medans andra ställen tar 1000
    Ursäkta min okunnighet! vad är en "Matrix reloaded Cam"?

  5. #5

    Re: Sjukligt billiga Matrix reloaded Cams

    Citat Ursprungligen postat av fagerhultarn
    Citat Ursprungligen postat av dreamer
    Tjenare allihopa

    Vill bara tipsa om billiga matrix reloaded cam på neptunsat.com säljs för 700. Medans andra ställen tar 1000
    Ursäkta min okunnighet! vad är en "Matrix reloaded Cam"?
    Skulle inte nån kunna slänga ihop en ordlista till alla oss som sitter och undrar sånt här fast inte vågar (?) fråga för att vi känner oss dumma?

  6. #6
    Hela det här köret med alla nya CAMar är igentligen inte min grej, men jag kan göra ett försök.

    Matrix Reloaded tillhör den nya generationen CAMar och är väl en av dom "hetaste" just nu.

    Grejen är att man kan programmera själva CAMen så att den fungerar som en emulator med hjälp av ett eller flera funcard5-6.

    Det kommer hela tiden nya mjukvaruuppdateringar och vill man hänga med så får man ligga i.

    Det är allstå en CAM för den genuint hobby intresserade och inget för en vanligt gratistittare (om ni fattar skillnaden)

    Det är ivf min syn på det hela, kanske någon annan kan ge en bättre förklaring :?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Matrix reloaded
    Av giggelito i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-09-03, 12:09
  2. Matrix Reloaded
    Av neno83 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 15:04
  3. Matrix Reloaded
    Av BBfordson i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-21, 09:35
  4. Matrix reloaded ??
    Av dreamer i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-09, 23:46
  5. [LÖST] Matrix Reloaded CAM
    Av ch2001 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-23, 19:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss