Var i kontakt med Comslem om att köpa en box för 495 kr, första kontakten vid jul, hade då inte riktigt bestämt vilka kanaler jag ville ha som 8 favoriter. Dessutom ville jag utnyttja ett lokalt erbjudande om att HSB bjöd på första månadskostnaden. Ringde tillbaka till dem vid flera tillfällen men orkade inte vänta i kön. Vid ett tillfälle var det dock ganska snabbt min tur och då sa jag att det stod i min kundlogg att jag blivit lovad 495-erbjudandet. De ville då återkomma till mig.

Detta gjorde de under flera dagar inte... Ringde till dem idag igen och fick då reda på att de skickat hem ett brev till mig där de skrev att jag antingen fick beställa minst paketet 8 favoriter eller också sägs abonnemanget upp automatiskt....

De sa att erbjudandet inte var giltigt längre, men det stod tydligen inget om att jag blivit lovad det i vilket fall som helst - och därför betedde de sig på detta underliga sätt.

Jag sa att jag själv jobbar med försäljning och hade jag gjort som han, hade detta varit förödande, och jag hade i längden fått sparken. Detta hade han ingen förståelse för men har förstod att jag var besviken och han skulle tala med sin närmaste chef men sa att han kunde säga redan nu att läget var kört. Optimistiskt, my ass.

Snacka om dålig kundrelation!

En liten fotnot, det nya priset för erbjudandet är 1092 kr med frakt, 995 utan.

Flera som haft dålig erfarenhet av Comslem eller någon av de övriga operatörerna som diskuteras på Comhit?