Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Viaccess2 i England??

  1. #1

    Viaccess2 i England??

    Tjena allihopa som vi märker slocknar tv:n i allt fler hem... Har dock hört ryktes väg att England bland annat annvänder sig av Viaccess2 och har knäckt det vet inte om det rör sig om publika filer eller inte.

    Har tyvärr ingen direkt källa utan hört det av en vän som är väldigt inasatt i just piratkort osv det är därför jag tar upp det just för att han sagt det.

    Detta är troligen bara skrock och skröna men det kanske är något att gräva i om man säger så..
    --> NOLLTOLERANS <--

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    I england så kör Sky på NDS systemet och det är det som Viasat också ska byta till... Och NDS systemet har inte varit knäckt publikt sedan 1997... Men jag har också hört att det ska vara delvis knäckt... Men det är bara att vänta och se...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    164
    Tackad
    1 gånger
    heter det inte videoguard??

  4. #4
    Videoguard är produkten och NDS företaget. Så same same, but different.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  5. #5
    Och via2 är inte knäckt vad jag vet, däremot har man, via UCS bruteforcat fram några OP-keys..men det är ju inte samma sak.

    Såvida jag inte fått det om bakfoten?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    Och via2 är inte knäckt vad jag vet, däremot har man, via UCS bruteforcat fram några OP-keys..men det är ju inte samma sak.

    Såvida jag inte fått det om bakfoten?
    Hm, vad är OP-keys? Vad fyller dom för funktion?

  7. #7
    Ingen OP = Ingen bild
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av frejac
    Och via2 är inte knäckt vad jag vet, däremot har man, via UCS bruteforcat fram några OP-keys..men det är ju inte samma sak.

    Såvida jag inte fått det om bakfoten?
    Vad jag förståt så är det knäckt till viss del men inte helt än.. Dock har ucs2000 inte hittat några op-keys till via2 än enligt deras statistik sida :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Ah okies. Jag hade fått för mig att BBC som dom hittat nycklar till var Via2. Sorry.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Liknande ämnen

  1. England är ute
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 08:57
  2. England- Azerbajdzjan via coolstreaming
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-30, 20:45
  3. England
    Av Mark i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 08:51
  4. p-kort till NTL i England
    Av David2 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-29, 19:15
  5. Testfiler för viaccess2
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-12, 22:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss