Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 37

Ämne: Fakta

  1. #1
    ComhitDala
    Gäst

    Fakta

    Det spekuleras hej vilt här inne men är det verkligen någon som jobbar på att knäcka comhem?

    Jag tror inte att det finns några med tillräckliga kunskaper som jobbar på det. Vad jag har förstått så är comhems lösning unik. Så vi kan inte räkna med hjälp från våra utländska vänner.

    Vill inte verka negativ mest nyfiken.

    Spy nu inte galla på mig

  2. #2
    Nja, den är inte sådär väldigt unik. Det är ju standard-Conax som tunnlas genom ett viaccesslager, och den där tunnlingen är ganska trivial.

    Vem eller vilka som jobbar på en lösning har jag dock ingen aning om. Men någon gör det säkert, eftersom det finns pengar att tjäna.

  3. #3

    Re: Fakta

    Citat Ursprungligen postat av ComhitDala
    Det spekuleras hej vilt här inne men är det verkligen någon som jobbar på att knäcka comhem?

    Jag tror inte att det finns några med tillräckliga kunskaper som jobbar på det. Vad jag har förstått så är comhems lösning unik. Så vi kan inte räkna med hjälp från våra utländska vänner.

    Vill inte verka negativ mest nyfiken.

    Spy nu inte galla på mig
    Va faan, ni har ju ch2001 som jobbar stenhårt på det, han lär väl snart gå i mål :lol:
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

  4. #4
    Det svåra med ch2001 är att även om han skulle lyckas med att knäcka Comhem, så skriver han så kryptiska inlägg att man ingen skulle förstå det. Det ska inte tolkas som personangrepp, bara konstaterande av fakta.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av garton
    Det svåra med ch2001 är att även om han skulle lyckas med att knäcka Comhem, så skriver han så kryptiska inlägg att man ingen skulle förstå det. Det ska inte tolkas som personangrepp, bara konstaterande av fakta.
    Läs ditt eget inlägg en gång till, garton.

  6. #6
    ComhitDala
    Gäst
    Vi får vänta på att nån lyckas fiska ur nycklar ur korten. Sen vad jag har förstått så är resten inga problem eller har jag fel?

  7. #7

    Nä.

    nu skall vi inte förstöra denna tråden med tråkigheter.Självklart är det bara en massa spekulationer i dagsläget.Det finns inte speciellt mycket fakta ännu,då vi inte lyckas läsa ur korten.Allt verkar vara i stiltje just nu på comhemfronten.Men det är ju ganska logiskt när vi inte har så mycket fakta att gå på.Det är då vi börjar spekulera istället,vilket är bra till viss mån.Det är ju alltid bra att utbyta tankar med varandra.Problemet är bara att det lätt spårar ut med dessa dialoger och går över till personangrepp och skit istället.
    Så svaret på din fråga comhitDala får du om du summerar denna tråd.
    Vi står fortfarande på samma ruta,som vi gjorde då viaccess blev conax,och stampar. :whistle:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  8. #8
    ch2001
    Gäst
    tack garton

    vad snäll du är :wink:

    garton mate har ingen språk och koder lika med mate :wink:

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av alvar
    Citat Ursprungligen postat av garton
    Det svåra med ch2001 är att även om han skulle lyckas med att knäcka Comhem, så skriver han så kryptiska inlägg att man ingen skulle förstå det. Det ska inte tolkas som personangrepp, bara konstaterande av fakta.
    Läs ditt eget inlägg en gång till, garton.
    Det är liksom en naturlag. När man klankar på hur någon annan skriver så får man ALLTID med ett eget språkfel. Jag ska låta bli det i fortsättningen.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av ch2001
    tack garton

    vad snäll du är :wink:

    garton mate har ingen språk och koder lika med mate :wink:
    Ja herregud... jag vill inte vara elak, du får skriva precis vad du vill, men jag blir i det närmaste imponerad av du med kirurgisk precision lyckas bevisa precis det jag hävdade när du svarar...

    Nä, skit i det här nu. Jag ber om ursäkt för mitt opåkallade påhopp och bekänner offentligt har jag var dum. ch2001 är en entusiastisk snubbe som inte förtjänar någon skit, det ska erkännas.

    (Seriöst ch2001, du FÅR skriva på engelska om det är lättare, det är helt ok.)

Liknande ämnen

  1. Kanal 9 och TV4 fakta
    Av abloy i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 08:47
  2. Vad tycker ni om TV4 Fakta?
    Av SatViewer i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-04, 07:47
  3. TV4 Fakta ?
    Av LancelotSweden i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-09-15, 18:25
  4. TV4 fakta
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-13, 20:18
  5. Ny kanal - TV4 Fakta
    Av BBfordson i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-02-10, 04:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss