Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: Cd ???

  1. #1
    esco
    Gäst

    Cd ???

    vad kör CD för system ??

  2. #2

    conax

    Cas5.//MVH
    Aldrig hata. Bara Älska.

  3. #3
    esco
    Gäst

    *

    och CH vad kör dom ???

  4. #4
    Jag tror att de kör samma system, med enda skillnaden att de tunnlar genom ett Viaccesslager för att boxen ska förstå.

  5. #5

    Esco...

    Du vill förstås nå svaret på gåtan,varför finner man lösning till CD men inte ComHem ifall bägge verkar köra med Cas5?//MVH :shock:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  6. #6
    Det vill han säkert... och det vill nog jag också. Är CD-nycklarna läckta genom industrispionage eller något? Eller var det en hårdvarbugg på tidiga CD-kort? Eller var det kanske de där pentakorten som hade en bugg som gjorde att man kunde läsa ut nycklar? Jag har för mig att det var något åt det hållet, men jag kommer inte riktigt ihåg.

  7. #7

    Re: conax

    Citat Ursprungligen postat av Mr.F
    Cas5.//MVH
    är du säker för det är inte lag tror dom kör cas3 fortfarande

  8. #8

    Nej,

    Evex,helt säker är jag inte.Ett tag pratades det om att Cas5 inte funkade så bra på Comhems boxar så att de fick köra cas3 istället.Men under senare tid har det bara pratats om Comhem o Cas5,så jag har följt den linan.//MVH :?: :roll:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  9. #9
    jaha ja jag menade att cd kör cas3
    ch kör cas5 är jag nästan säker på

  10. #10

    och jag

    är lika säker på att Cd kör cas5!//MVH :wink:
    Aldrig hata. Bara Älska.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss