Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Conax modul

  1. #1

    Conax modul

    Hej
    Jag väntar ivrigt på att kunna göra mitt första Titanium men sen slår det mig att förmodligen är min modul för gammal. Den satt i den Nokia 9602 jag hade en gång i tiden. Kan någon rekommendera en bra modul som fungerar bra ihop med Titanium samt vilket OS och gärna samspela med Nokia 9602

    T.ex finns det någon modul som täcker både VIA, CD och kanske lite annat spännande.

  2. #2
    till din 9602 fungera ett conax 3.03 eller 4.0 utmärkt,bara den gamle vers. 2.1 fungera inte.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    Badboy
    Gäst
    Ja det finns..dragon/matrix/magic moduler.. dom funkar fin fint med massa olika krypteringssystem. Dom är billigare änn dom programerade modulerna.
    Problemet är att du måste programera dom själv med 2-3 st funcard.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Badboy
    Ja det finns..dragon/matrix/magic moduler.. dom funkar fin fint med massa olika krypteringssystem. Dom är billigare änn dom programerade modulerna.
    Problemet är att du måste programera dom själv med 2-3 st funcard.
    Finns det någon bra guide till denna programmering.
    Jag har en Infinity USB Phoenix men desvärre inget funcard.
    Behöver jag alltså köpa 3 st funcard. Läste lite om dragon, verkar imponerande även ett litet försök till NDS stöd.

  5. #5
    Dragon kan du bara programerar med deras egna Loader kort,vilket enbard kostar ca 200kr,och inget att rekommendera i nuläge, MR kan du programera med 2 Fun 5,eller ett Fun 6,och Dragon har inget NDS stöd ännu.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Liknande ämnen

  1. CONAX MODUL??+
    Av jovani i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-21, 23:59
  2. ca-modul conax
    Av mrmagoo i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-04, 15:19
  3. Conax CA-MODUL 700:-
    Av lillen00 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 16:54
  4. Conax modul
    Av Berguven i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-23, 16:11
  5. [LÖST] Conax CA-Modul
    Av JagarN i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-30, 18:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss