Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Titanium MII

  1. #1

    Titanium MII

    är det någon som vet hur det blir med titanium??
    eller ska man köpa MII??

  2. #2
    När det kommer för titanium så lär det dyka upp här och på S***S*** illa snabbt. Eller hur ? Det är iallafall min erfarenhet av detta fantastiska forum.

  3. #3
    helt rätt,men denna gång tar de lite längre tid,ingen vet säker idag om Titanium klara NANO63.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Jag snackade med killarna på Satelittproffsen och dom sa att Titanium inte klarade av nano63 och det verkar inte möjligt att få dom att fungera med det heller...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    deaaaaas
    Förstår inte detta riktigt. Hur kan då mitt gamla cd kort (abb) klara av nano63? Jag har inte fått något nytt, och ingen annan jag känner heller för den delen?

  6. #6
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det beror på hur gamalt ditt kort är... De som inte är rent för gamla klarar av nano63 men de som är rätt så gamla klarar det inte... Eftersom dom har kört både nano 43 och 63 innan så... Men nu är det bara 63 som gäller...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #7
    Ok jag fick ett nytt innan jul. Men det konstiga att en kompis inte har fått något nytt och hans abb fungerar på ett kort som han fick för över ett år sedan.

  8. #8
    jag har ett kort som är 2 mån fungera det??

  9. #9
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det kan vara att de korten också klarar av nano 63... Alltså det är såhär att Titaniumkort kommer säkert att komma igång... Dock kommer det ta ett tag ewftersom det behövs nytt os och lite annat små skoj...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Titanium 2 VS M-II
    Av dumdrog i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 17:40
  2. Titanium ???
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-22, 08:08
  3. Titanium
    Av Vegard i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-07, 23:08
  4. titanium
    Av marcus 10 i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-05, 06:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss