Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Varför?

  1. #1
    zaphod
    Gäst

    Varför?

    Är det någon som kan förklara för mig vad som hänt med Boxer? Har haft ett AU kort som fungerat under en lång tid, men inte längre. Har de ändrat något i kodningen?
    Har en Sagem boxer, mp3.5 brännare med Guldkort. Har alla nycklar jag behöver, men vet inte hur jag skall få kortet att fungera..


    \\Hjälp! :-(

  2. #2
    Jison
    Gäst
    Är ny på detta, men om jag inte e helt ute och reser så har C+ börjat koda för sig själv och enbart till kort som abbonerar på C+.

    Övriga kanaler fungerar eller?

  3. #3
    zaphod
    Gäst
    Tack för snabbt svar! Det är ingen kanal som fungerar längre. Har dragit ut SA och MK med MKext och sedan använt mig av Morphex. Fungerade jättebra innan, men inte alls längre. Vad är C+ ?

  4. #4
    jag gjorde så att jag läste av det som var på guldkortet, sedan editerade jag hexfilen med secanix och la på dom nya koderna för c+ och brännde tillbaka filerna på kortet..

  5. #5
    zaphod
    Gäst

    C+

    Hur får man information om C+ :?: Vad är det?

    \\Martin

  6. #6

  7. #7
    zaphod
    Gäst

    Okidok

    :idea: Snacka om bortkommen! :smile: Fungerar AU efter detta, eller måste man göra samma procedur varje gång de kodar om? Man har ju inte behövt röra kortet tidigare?

    \\Martin

  8. #8
    ingen aning, det återstår att se..

  9. #9
    Jison
    Gäst
    Tror du måste knappa eller bränna om varje gång.

  10. #10
    Fråga om detta.... jag har 3 st boxer kort, dom fungerar fin fint, förutom just Canal +, som laggt av.
    Min fråga är om jag kan använda koderna från kod sidan och remota in dom, får jag igång Canal + då??
    Korten är AU remot guldkort.

    //Steffo.

Liknande ämnen

  1. varför
    Av reidarberge i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-11-02, 13:53
  2. Varför ????
    Av make i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-11, 15:38
  3. Varför?
    Av svab i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-25, 22:55
  4. [LÖST] Varför???
    Av BobbyW i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-29, 11:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss