Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Sandlådenivå

  1. #1

    Sandlådenivå

    eftersom intresset av att diskutera loggar och ideer om det nya kortet har upphört helt och hållet beror inte på okunskap utan på att det faktiskt finns fungerande gratistittarkort! kan med 100% säkerhet säga att det finns! MEN!!!!!!! OBSERVERA!!!det är inte publikt! skriver man om fungerande kort här blir man bannad direkt. :evil: så banna mig det gör inget jag ser ju ändå gratis.
    The Truth Is Out There...

  2. #2
    Nu har jag läst första meningen fem gånger men jag fattar fortfarande inte.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  3. #3
    Man blir inte bannad för att man skriver att det finns fungerande kort, man bli bannad om man publicerar länkar till sajter som säljer färdigprogrammerade piratkort.

    Så om du har ett fungerande kort ("kort i handen, bild på TVn") så får du gärna berätta om det. Kör hårt.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    precis, instämmer helt, vad är det för typ av kort ? har du provat att läsa av det ? :roll:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  5. #5

    Re: Sandlådenivå

    Citat Ursprungligen postat av Area51
    eftersom intresset av att diskutera loggar och ideer om det nya kortet har upphört helt och hållet beror inte på okunskap utan på att det faktiskt finns fungerande gratistittarkort! kan med 100% säkerhet säga att det finns! MEN!!!!!!! OBSERVERA!!!det är inte publikt! skriver man om fungerande kort här blir man bannad direkt. :evil: så banna mig det gör inget jag ser ju ändå gratis.
    Skulle det här höja debatten över sandlådenivå?

    Tycker att det ser ut som att det är du som kommer bärande med både hink o spade :?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Falken1
    Gäst
    vem är det som delar ut dom här gratistittarkorten då

  7. #7

    Re: Sandlådenivå

    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Citat Ursprungligen postat av Area51
    eftersom intresset av att diskutera loggar och ideer om det nya kortet har upphört helt och hållet beror inte på okunskap utan på att det faktiskt finns fungerande gratistittarkort! kan med 100% säkerhet säga att det finns! MEN!!!!!!! OBSERVERA!!!det är inte publikt! skriver man om fungerande kort här blir man bannad direkt. :evil: så banna mig det gör inget jag ser ju ändå gratis.
    Skulle det här höja debatten över sandlådenivå?

    Tycker att det ser ut som att det är du som kommer bärande med både hink o spade :?
    Håller med till 100%...........

  8. #8
    Skicka ett kort till mig så ska jag ärligt säga om det funkar eller inte.

  9. #9
    Det underliga med kort till comhem är att det alltid är de som är minst insatta som råkar få ett sådan i handen, alltid en arbetskamrat eller dyl som inte kan något förutom att titta på alla kanalerna.

    Det hade varit lite mer troligt om folk här eller på andra forum som sitter och pular med script och dyl som fått tag på ett kort. Det är väl ändå vi som aktivt söker och har kontakterna som borde göra det lättare att få tag på korten..

    Hade en sådan som t ex T-bird med över 2000 inlägg, eller en som är lite mer insatt i vad han snackar om sagt att han haft kort så hade jag kanske trott på det.. men inte när en person med 0 inlägg tidigare skriver att han har kort. Hade alla dessa kort funnits som folk har pratat om sedan bytet, så hade det varit allmänt känt nu.. Detta är ju inte direkt det första som påstås ha funnits...

    Jag är skeptisk i min natur, men så brukar jag inte bli lurad.. men jag har ändå kanalerna jag vill ha långt före de flesta...

  10. #10

    Re: Sandlådenivå (ROTFLMAO)

    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Citat Ursprungligen postat av Area51
    eftersom intresset av att diskutera loggar och ideer om det nya kortet har upphört helt och hållet beror inte på okunskap utan på att det faktiskt finns fungerande gratistittarkort! kan med 100% säkerhet säga att det finns! MEN!!!!!!! OBSERVERA!!!det är inte publikt! skriver man om fungerande kort här blir man bannad direkt. :evil: så banna mig det gör inget jag ser ju ändå gratis.
    Skulle det här höja debatten över sandlådenivå?

    Tycker att det ser ut som att det är du som kommer bärande med både hink o spade :?
    :lol: :lol: :lol: :lol: DEN var bra!!!
    Med tanke på de 5 inlägg han har gjort (AREA51) minns ni ufoman?>>>

    1. Kan någon komma med en sammanfattning av hur långt man kommit ett nytt piratkort till comhem. har man kommit nånvart överhuvudtaget?
    efter att ha kollat runt lite bland inläggen blir jag yr i huvudet till slut. en säger si, en annan säger så. en begriplig sammanfattning skulle kanske räta ut en del (inte allt kanske) frågetecken om vi kommit närmare eller längre ifrån en långvarig piratkortslösning till comhem.
    Tack för mig.

    2. Tydligen består detta forum av en hel hop besserwissrar som måste klaga och tycka någonting om allting. mycket irriterande att man inte kan få ett rakt svar på någon fråga man ställer.

    3. Tack! då vet jag hur det ligger till nu. hoppas att någon kanske jag själv ramlar över lite ny information inom en inte alltför överskådlig tid. så att comhem åter bjuder ut sitt utbut gratis till oss.

    4. http://directory.google.com/Top/Soci.../Area_51/?il=1

    5. här ovan. :wink:
    * Sunt förnuft är lätt att bära *

    * Fördomsfull, jag? näe jag ser bara ner på ointelligenta människor *

    * Köp aldrig grejor utan instr.bok om du måste fråga nån hur du ska använda dem *

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss