Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: snabb fråga

  1. #1

    snabb fråga

    ska göra ett kort till en som har canal digital box... men jag håller på med mest boxer och comhem,,, går canal digital.. på ett guldkort=`?? har bara sådnana här?? eller måste man ha några andra kort typ titanium

  2. #2
    Titanium, MII eller Basic

    /ElFeo

  3. #3
    basic... du menar alltså att canal digital.. går inte med vanliga guldkort.. utan bara med typ funcards,,,, osv..

  4. #4
    CD går bara med Penta,Basic,MII,Titanium,ORIGINAL!! och kanske nån modul på det

  5. #5
    Nu har jag inte själv ens fått min brännare och kort, men jag har läste lite på forumet (och använt sökfunktionen, hint, hint..)

    Det finns tre sorters kor tsom fungerar med Canal Digital, dessa är som jag skrev:

    -Titanium
    -MII
    -Basic Card

    Titanium ska enligt utsago från folk på forumet vara stabilast.
    MII kommer det filer snabbare till (som just n u t.ex. så finns det bara filer till MII-kort)
    Basic Card vet jag inte, skrivs inte så mycket om det och varför man skulle ha ett sådant.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    CD går bara med Penta,Basic,MII,Titanium,ORIGINAL!! och kanske nån modul på det
    Där ser man, ytterligare ett kort att lägga till i listan. Edit: Eller två dåra om man räknar orginal...

    /ElFeo

  7. #7
    men nu fick jag in ett funcard hit??... går dom med det eller inte?==

  8. #8
    Om man har en patchat Samsung + Emu i den, går hur bra som helst med bodde guld, silver eller fun kort. Bara om man har koden.
    DREAMBOX 7020 Si ¤ Gemini 4.6 ¤ CCcam 2.1.4 ¤ Motor & Triax 88 ¤

  9. #9

    Re: snabb fråga

    Citat Ursprungligen postat av armani
    ska göra ett kort till en som har canal digital box... men jag håller på med mest boxer och comhem,,, går canal digital.. på ett guldkort=`?? har bara sådnana här?? eller måste man ha några andra kort typ titanium
    Fondcard går INTTE till Canal Digital
    Fondcard går endast till VIASAT
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  10. #10
    vart finns det hexfiler till canal digital för funcard

Liknande ämnen

  1. En liten snabb fråga...
    Av IceBird i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-13, 14:14
  2. en snabb fråga
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-02, 18:40
  3. En snabb liten fråga
    Av IceBird i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-05-17, 06:39
  4. En snabb fråga bara...
    Av IceBird i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-07, 22:42
  5. en snabb fråga
    Av madmax1 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-06, 17:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss