Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Antivirus-Program

  1. #11

  2. #12
    Jag kan inte merän hålla med NOD32 är bra :P
    Gratis är goott

  3. #13
    Ja bara du inte väljer Norton för det har jag och det hittar INTE virus :evil:

    Jag ska byta till nåt annat som fungerar och hittar virus kanske skaffar NOD32 :smile:

    Det är ju inte precis så att man hoppas att hitta virus men man behöver ett Antivirus program som fixar det

    // X-Files
    CD ABB 70CM THOR SIRIUS
    COMBOBOX

    "Hjälper inte tjära, brännvin eller bastu är du döden nära!"

  4. #14
    Jag hade kazaa(den värsta med massa spioner alltså) och naturligtvis fick jag massa skräp när man tankar där. Jag körde Norton 2003 internet security uppdaterad och sånt, och paralellt hade jag AVG 6.0(gratis versionen) så hittade AVG en dowloader virus grej, som Norton inte hittade.
    Nu kör jag Panda och AVG 7.0 samtidigt och håller mig ren från skräpet också!
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  5. #15
    command Antivirus, enkel, suger inte musten ur datorn, har aldrig haft virus på datorn, svensk support osv...
    http://www.commandsav.com/
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

Liknande ämnen

  1. antivirus i linux
    Av Storsnusaren i forum Linux
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 14:14
  2. Vad använder ni för antivirus program?
    Av kotten1 i forum Mjukvara
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 10:26
  3. Antivirus+Brandvägg
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 11:39
  4. Antivirus
    Av fagerhultarn i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-11-24, 16:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss