handdator

Visa fullständig version : Utan MII



kpla
2004-06-04, 11:48
e de många här som inte har MII ? o då också utan CD givetvis
bara nyfiken

ElFeo
2004-06-04, 12:01
Jorå, här är det bara ett Titanium än så länge. Hoppas att mitt MII kommer på posten idag dock!

/ElFeo

csan
2004-06-04, 12:11
Jorå, här är det bara ett Titanium än så länge. Hoppas att mitt MII kommer på posten idag dock!

/ElFeo

Felet många gör är att man går på det här med MII och gör som ElFeo.
Om man konsekvent ger fan i att köpa ett MII-kort så kommer det inte dröja länge förrän koder/filer kommer till Tit-cards.

Grundläggande: det är marknaden som bestämmer vad marknaden vill ha - inte leverantören.

ElFeo
2004-06-04, 12:27
Eller så köper man ett MII och är på så vis helgarderad. Om det nu är så att girighet ligger bakom MII-programmen så är väl det kul för dem? Eller skulle du hellre se att det aldrig kom varken koder eller filer?

Om man ser till din inställning så kanske resultatet av att jag inte köper kort skulle vara att de slutar släppa filer/nycklar.

Fick precis posten, kortet ligger och väntar på posten!

/ElFeo

lagnord
2004-06-04, 12:32
Jag kör bara titanium. Har abonemang också så jag är inte helt utan när man väntar på titanium.
Framåt vintern skaffar jag mig kanske ett m2 också om andan faller på.

Pz007
2004-06-04, 12:33
Jorå, här är det bara ett Titanium än så länge. Hoppas att mitt MII kommer på posten idag dock!

/ElFeo

Felet många gör är att man går på det här med MII och gör som ElFeo.
Om man konsekvent ger fan i att köpa ett MII-kort så kommer det inte dröja länge förrän koder/filer kommer till Tit-cards.

Grundläggande: det är marknaden som bestämmer vad marknaden vill ha - inte leverantören.

Ja det stämmer du har helt rät CSAN. Bevisat kanske, jag såg att keycard har titanium åter i lager men dyrt som fan 520 kronor för ett kort.

steven76
2004-06-04, 12:35
jag köpte titaniumkort för 380kr

djam
2004-06-04, 13:33
jag kör Season Interface kort.