handdator

Visa fullständig version : [LÖST] FÖRTVIVLAD



KRUT
2003-02-24, 12:36
:cry: Jag blir så trött på det när det inte fungerar
jag hadeigång ticket och alla andra kanaler på min nokia 9802s, använder ConaxEmuV2_1 med uppdatera med key 21 och fick i gång det på
baud 7200
atr = 3b 24 00 30 42 30 30
och det startade jätte fint men så skulle jag ta undan min skärm och tangentbord och mus när jag drog ut strömsladden tilskärmen som går genom datorn så blev bilden svart och jag fick bara text inga problem tänkte jag jag bara startar om emulatorn ,tji fick jag jag bara får error och felmedelande (=!9) och(=!7)
vad ska man göra jag tror jag dör snart eller köper ett abonemang .Vet ej vilket som igentligen är värst .
tusen och åter tusen tack på förhand från alla snälla skälar som skriver in en lösning på mitt problem.

mallex
2003-02-27, 00:24
har oxå en 9802s med c.cam 3.03 och season från sat.nu. Jag hade problem med samma felmedelande som jag löste med att fila på den vänstra sidan på cam:ens framsida för att få in seasonet längre in och barabom så funkade allt......

sat.nu känner till att vissa av deras seasons är för korta men dom vill tydligen inte gå ut med info om detta på deras websida......