handdator

Visa fullständig version : Det förnekas att detta skall vara löst, men..



oymmot
2004-06-15, 09:08
en polare har lämnat iväg sitt kort för programmering att öppna Boxers utbud.
Det är ett guldkort. Kan det finnas någon sanning i detta?
Polaren har lämnat kortet till killen så det bör vara rätt, eller?
Varför skulle han ta emot kortet för programmering om det inte skulle vara sant.

:?

RiJo
2004-06-15, 09:12
Alla skriver om sina polare hela tiden..? Om det är sanning ser han väl när han får tillbaka kortet.

Edit: Om han får tillbaka det :D

marimekko
2004-06-15, 09:34
Varför skulle han ta emot kortet för programmering om det inte skulle vara sant.För att han är okunnig?

febster
2004-06-15, 09:40
Killen har hittat en "fungerande" fil på nätet, men har ingen egen box att testa på. Eller så får din polare tillbaka en ett kort med viasat på.

Glöm allt annat!

oymmot
2004-06-15, 10:08
då han får tillbaka kortet.
Killen som han ska lämna kortet till har hjälpt honom förrut innan Boxer byte system.

scorpio66
2004-06-15, 10:25
Vi kan ju hoppas att det är sant, för det känns ju onekligen hopplöst nu annars.

pena
2004-06-15, 11:53
då han får tillbaka kortet.
Killen som han ska lämna kortet till har hjälpt honom förrut innan Boxer byte system.
Åbservera Innan Boxer byte system.
Då kunde nästan vemsåmhälst fiksa kort såm fonka!!!!!

Mozez
2004-06-15, 19:21
Åbservera Innan Boxer byte system.
Då kunde nästan vemsåmhälst fiksa kort såm fonka!!!!!

Alltså för hellvete, får man inte lära sig stava i skolan idag? Detta är skrämmande!

pena
2004-06-15, 19:28
Jo det forman
Turpa kiini sorsa taikka sukella!!!

T-bird
2004-06-15, 19:39
@Mozez

Som relativt ny medlem så borde du visa lite ödmjukhet, jag tror säkert att du förstår precis vad pena skriver så tagga ner.

ps
hellvete stavas helvete, så kasta inte sten i glashus
ds

Jojje_115
2004-06-15, 20:16
Klaga inte på Pena han gar gjort en satans massa bra inlägg. Ser att du barra har gjort fyra innlägg själv och av dom så var vist ett helt meningslöst.

hasse54
2004-06-15, 20:26
:?: :?: :?: Är det Boxer som ska knäckas eller det Svenska språket?
SKÄRPNING !!!

reecord
2004-06-15, 21:02
stämmer! :o

AER
2004-06-15, 21:25
Hur lång tid skulle ta för att programera om kortet, det skulle vara roligt och veta hur det går, nästan som en liten deckare. Huu va spännande.

Kämpa på, när man slutar och försöka för att alla säger att det inte går, då stannar utvecklingen.

ehrlin
2004-06-15, 21:49
hoppet är det sista som överger människan.. men tyvärr.. det låter inte lovande!

Da Geek
2004-06-16, 08:32
Åter igen är det några sexuellt frustrerade idioter som svara på postar.
Banna stollarna. Eller ge de möjligen access till en "övrigt" del där de kan ventilera stavfel och annan idioti.


Hoppas att din kompis kommer med lösning på allas problem. Om inte, har han i alla fall försökt.

Jag håller tummarna.

Hoppas, hoppas, hoppas!

BRIAN2004
2004-06-16, 10:44
Åbservera Innan Boxer byte system.
Då kunde nästan vemsåmhälst fiksa kort såm fonka!!!!!

Alltså för hellvete, får man inte lära sig stava i skolan idag? Detta är skrämmande!

Till@ Mozez : Rätt stavning ( 100%) är inte viktigt i detta området, kunskapet i ämne är viktigare, tycker jag, du har oxå stavat fel ! :lol:

belgare
2004-06-16, 10:47
en polare har lämnat iväg sitt kort för programmering att öppna Boxers utbud.
:?

Hur har det gått då (för att återgå till ämnet som vissa tycks ha glömt i sammanhanget) :lol:

TDW
2004-06-16, 11:30
Antingen kan vi väl göra som belgare föreslår och gå tillbaka till det ursprungliga ämnet eller kanske det är på sin plats att låsa tråden...

Evex
2004-06-16, 12:58
Åbservera Innan Boxer byte system.
Då kunde nästan vemsåmhälst fiksa kort såm fonka!!!!!

Alltså för hellvete, får man inte lära sig stava i skolan idag? Detta är skrämmande!

Sluta o hacka på andra !!!
för det kan upplevas väldigt jobbigt när andra är så duktiga helatiden !
för du vet ju inte om han /hon är ordblind eller dyligt

keneve
2004-06-16, 13:00
Får man inte vara här om man inte kan stava?
för då kan man inte fråga om något

luvan
2004-06-16, 16:16
Inte lönt o fjanta om stavning o skit, så tillbaka till ämnet, hur gick det för kompisen?..

oymmot
2004-06-16, 17:53
att så fort jag får svar på om kortet kommer att funka eller ej så skall jag lägga ut det på denna tråd.
Lugna ner er så länge.
:?

flu
2004-06-16, 18:20
TACK :D :D :D

Anton
2004-07-02, 17:10
Vad hände? Bluff som vanligt eller?

admin
2004-07-02, 19:55
han fick just ett gult kort för personangrepp. Skärp dig för fan.

pena
2004-07-02, 20:07
att så fort jag får svar på om kortet kommer att funka eller ej så skall jag lägga ut det på denna tråd.
Lugna ner er så länge.
:?
Jag tror Anton mena detta?

slisken
2004-07-03, 10:42
Åbservera Innan Boxer byte system.
Då kunde nästan vemsåmhälst fiksa kort såm fonka!!!!!

Alltså för hellvete, får man inte lära sig stava i skolan idag? Detta är skrämmande!


Mozez:
Du kan inte sätta ut ett kommatecken efter tre ord då det inte är en fullständig satsdel. Subjekt och predikat måste finnas för att du ska få använda kommatecken på ett riktigt sätt...

Anton
2004-07-03, 10:48
Rejj!!!!
Varför skulle jag få ett gult kort för att jag frågade om vad som hände med kortet som hans kompis lämnat bort för programmering???? Kan för mitt liv inte se något personangrepp i det! Men jag kanske får rött kort nu för att jag frågar om det. Om du läser mina tidigare postningar här så ser du att jag inte sysslar med personangrepp.

pena
2004-07-03, 10:58
Det var Mozez såm fick gultkort intte du Anton.
Det har blivit misförståd av dit fråga.

pena
2004-07-03, 11:11
att så fort jag får svar på om kortet kommer att funka eller ej så skall jag lägga ut det på denna tråd.
Lugna ner er så länge.
:?
Jag tror Anton mena detta?
Vi vänttar fortfarande på svaret oymmont?

Anton
2004-07-03, 12:25
OK! men eftersom det "Gula kortet" inlägget stod precis under mitt inlägg så trodde jag, och nog fler med mig, att det var menat mot mig! För att undvika sådana missförstånd så får jag föreslå att man i fortsättningen citerar inlägget man kritiserar.

Sedan så vore det trevligt att få veta hur det gick med kortet som lämnades in för programmering av kompisen. Det är väl snart tre veckor sedan vid detta laget. Så lång tid borde det väl inte ta attprogga ett kort.
Anton

oymmot
2004-07-04, 08:48
är vi alla. Och jag lovade lägga ut svaret antingen det blev bra eller dåligt.
Nu är det så att killen skulle lämna kortet till sin broder och han i sin tur till en polare.
Killen har semester och jag funderar på att försöka ringa honom. Får jag inte fast i honom så får svaret vänta till efter semestern.
Lovar och svär...svaret kommer.
:?

Pytten
2004-07-04, 10:58
Har hört om flertalet personer i Varberg som lämnat sina kort för omprogrammering.... Enligt en jobbarkompis ska allt funka på kortet utom c+....
Ska försöka dra mig neråt Varberg med laptopen å läsa av ett kort, men hinner inte riktigt än.... Sticker nämligen å jobbar ikväll å kommer inte hem på 2 veckor...

Mozez
2004-07-04, 15:07
Äh, det där var menat till alla som inte ids bry sig om hur man stavar i allmänhet, inte Pena i synnerhet! Men om man stavar över 50% av sina ord felaktigt, borde man väl kanske i all välmening börja fundera vad man ska göra åt det?

Men tanken går genom huvudet varför så många blir underkända i skolan, och varför det blir fler och fler. Någon gång måste ju folk börja ta sitt ansvar? Men jag har kanske fel, det är väl som allt annat, samhällets fel?

Nåja, Pena: jag ber om ursäkt för mitt bryska sätt angående din stavning! Lev väl, må väl!


@Mozez

Som relativt ny medlem så borde du visa lite ödmjukhet, jag tror säkert att du förstår precis vad pena skriver så tagga ner.

ps
hellvete stavas helvete, så kasta inte sten i glashus
ds

quest65
2004-07-04, 22:48
@Mozes
Stort av dig att be om ursäkt.
Vad mig anbelangar är saken ur världen.
En jävla massa gnällande i onödan kan ALLA
klara sig utan...
Det gäller de som gnäller, såväl även de som gnäller
på de som gnäller.
Väx upp för helvete!!!
Detta är inget förbannat dagis...
Vi snackar om sådant som tar upp en tredjedel av vårt liv. :D :D :D

Sorry! Ska ju vara "Mozez" givetvis!

tops
2004-07-05, 20:14
Pytten:

Vem/vart i Varberg har de lämnat in korten? Själv bor jag här så en kontakt vore bra så vi kan verifiera sanningshalten i påståendet om fungerande kort.

pena
2004-07-05, 20:29
Alt ok Mozez vi glömer det. At jag stavar fel berorpå at jag är finne ock vem kan lära en gammal hund ock sita?

Anton
2004-07-06, 00:44
Pena! Ett litet tips om du vill lära dig att stava bättre kan ju vara att använda dig Word och först skriva inläggen där, eftersom det har rättstavningsfunktion! Övning ger färdighet! Lycka till
Anton

BBfordson
2004-07-06, 11:33
lås den här tråden :evil:

bamse5
2004-07-06, 15:37
lås den här tråden :evil:
Är det hjälp med kort eller hjälp med stavning som ni håller på med?

TouchMan65
2004-07-06, 15:55
Att ni bara kan fokusera på stavningar istf det mest primära : KORTEN!! Väx upp nu grabbar och visa att ni är MÄN! Är inte huvudsyftet att FÖRSTÅ varandra, om fri-TV??

Alltså : VARFÖR slösa tid, energi och annat på ointressanta saker, huruvida skolans utbildningssyfte kollapsat eller enbart gemene man? Då kan vi ju diskutera hur mycket som helst. Och detta anser jag oviktigt i denna tråd.

Tack för mig. :)

the judge
2004-07-06, 21:01
Jag håller med TouchMan65 :!: , sluta gnälla på stavningen, huvudsaken är väl att vi förstår vad den som skriver menar!!! :wink: DET VIKTIGASTE ÄR JU ATT KNÄCKA BOXER SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT. Låt inte ett så superbt forum som detta förstöras av gnäll på stavning, skärpning!!! ni har ju loggat in för att diskutera boxerkort och inte stavning. :!:

Sweguy
2004-07-06, 22:41
Kan inte annat än hålla med!! Varje gång man går in hit och ser att det skapats ett nytt inlägg blir man glad i hågen över att nu... nu kanske det har hänt nåt......... Men vad ser man!! Nån person som bara är tvungen att ödsla tid och livslängd på dom annars så hårt använda tangenterna bara för att hispa ur sig en massa skit och fördöma folk som stavar fel. Nä fy f-n säger jag bara.... Och till er som verkligen försöker knäcka boxer... Jobba hårdare :D

Tack för mig

SweGuy

pressvempa
2004-07-07, 05:48
Ännu en tråd som har ballat ur...suck. Tråden låst.