handdator

Visa fullständig version : Viasat godkänner inte min mottagare som jag "älskar&quo



legendshine
2004-07-19, 21:40
Ägen en Forcemottagare som nyligen krånglat. När jag lämnat in den för reparation pratade jag med killen som fixade mottagaren om Viasat. Enligt den information som han fått från Viasat är att de med stor sannolighet släcker viaccess from den 1 augusti. Anledningen till att det dröjer länge är semestertider och abonenter som inte hunnit uppgradera än. Sedan har Viasat fått en del klagomål på satelitdistributionen.

Det har varit kort som inte fungerat för de som uppgraderat, kanaler som försvunnit osv. Viasat hoppas fortfarande på att få fler mottagare "GODKÄNDA". Jag som nästan funderat skaffa Viasat lagligt får nu inte ens möjlighet till det.

Johan
2004-07-19, 21:43
Tyvär så vill viasat att man ska köpa en av de skitboxar som dom godkänt. Jag ska iaf inte skaffa ett abonemang så länge dom kör med sina fascistmetoder och jag ska definitivt inte köpa någon skitbox för att göra det. :evil:

Hdres
2004-07-25, 16:43
Johan
Vilka menar du är skitboxar, alla eller ?
Vilka tycker du passar bra för Viasat ?

tony_soprano
2004-07-26, 22:15
De flesta av de som är Viasat godkända e väl skit. Humax e väl okej sen är väl också Nokia 9802s, 9902s okej har ingen erfarenhet av Triax, Strong eller Thomson menjag kan tänka mej att Thomson är skit, samma med Triax.

Dessutom har vi ju deras nya lågvattenmärke i den nya Pace boxen. Viasat styr väl mer vad du tittar på än du själv med den där jävla skrotboxen....... :twisted:

Dom borde satsa på riktiga boxar som fungerar av bra märken som Force, Digiality o andra. Så att man får möjlighet att t.ex. Ta upp fria kanaler med en motor o kunna montera hårdisk o spela in.

//soprano