handdator

Visa fullständig version : Viasat Sport 1???



connyp59
2004-08-24, 17:18
Någon som vet varför inte Viasat Sport funkar längre???Eller är det bara hos mej det inte gör det

T-bird
2004-08-24, 17:20
Varför inte läsa först o fråga sen :shock:

Viasat sport 1 sverige har slutat sända i viaccess

connyp59
2004-08-24, 18:50
Ok...Tack för svaret....Jag såg när jag hade sänt mitt mess att så var fallet

torrisen
2004-08-27, 10:13
Kanske skall vi inte vara så snabba med att snäsa av nya inlägg här. Det här forumet håller ju på att dö på grund av för få inlägg. Kolla själv hur många inlägg det kommer varje dag. När då någon äntligen skriver nåt så blir man uppmanad att inte skriva utan läsa först. Hur jobbigt kan det vara med ett inlägg per dag? Jag tycker det är dags för en lite vänligare attityd mot varann. Blir man avsnäst så drar man sig för att skriva och då kommer sotdöden för forumet krypande.

ElFeo
2004-08-27, 11:25
Kanske skall vi inte vara så snabba med att snäsa av nya inlägg här. Det här forumet håller ju på att dö på grund av för få inlägg. Kolla själv hur många inlägg det kommer varje dag. När då någon äntligen skriver nåt så blir man uppmanad att inte skriva utan läsa först. Hur jobbigt kan det vara med ett inlägg per dag? Jag tycker det är dags för en lite vänligare attityd mot varann. Blir man avsnäst så drar man sig för att skriva och då kommer sotdöden för forumet krypande.

För det första så är det fler än ett inlägg om dagen på dessa forum, för det andra så blir det lite tradigt i längden att läsa samma saker hela tiden. Givetvis så har ingen något uppsåt med att ställa frågor, och inga frågor är egentlige dumma. Om folk däremot skulle läsa åtminstone rubrikerna på de senaste 40 inläggen så skulle det lätt gå att hitta svar påde flesta frågorna. Har man sedan följdfrågor så lämpar sig ju de finfint i den befintliga tråden.

Det är få forum där ute som har så vänligt inställda personer som här på comhit....

T-bird
2004-08-27, 15:29
@torrisen
Om du tolkar mitt svar som en avsnäsning så får det stå för dig, jag ser det som en kommentar och han fick dessutom svar på sin fråga.

Det är en regel/kutym (skriven eller oskriven) i alla forum att läsa först o fråga sen, svaret stod vid tillfället 2-3 inlägg ifrån och som han själv tydligen hittade efteråt.

bomm
2004-08-27, 16:24
den går altså inte med pirat kort då
om ja har fattat rätt

klas
2004-08-27, 16:33
GRATTIS!!! Det har du!!! 8)

Stiffe
2004-08-27, 17:31
GRATTIS!!! Det har du!!! 8)

Ehm....Klart det går...frågan är hur :D

TouchMan65
2004-08-28, 12:03
Om jag inte missförstår saken eller minns fel har vi ju även FAQ - Frequently Askes Question att stötta oss med. Information osv. Väldigt bra sätt för en newbie att komma in i forumet. Titta ovan i menyn. :)

Gott råd och INTE menat som vare sig kritik eller avsnäsning.

piratolle
2004-08-28, 17:11
Framförallt så slipper man få en massa varningar :D :D :D