handdator

Visa fullständig version : Ännu ett fiasko!



luvan
2004-09-08, 08:24
Det är inte första gången Trekronor åker på däng när det blir viktiga matcher, men 1-6..det är ju skandal!
Jag tycker att Hardy utan tvekan ska avgå och någon ny ska få chansen..Igår hörde jag att Hardy ska stanna..varför?

frejac
2004-09-08, 08:27
Man kan ju också tänka sig att spelarna hade ett visst ansvar över varför det gick som det gick...

luvan
2004-09-08, 08:35
jo det är klart..Men, Hardy är inte en vinnande coach, det är ju bevisat, två stora fiaskon efter varandra..borde det inte räcka att inse att han inte borde vara kvar?

Mozer
2004-09-08, 14:41
Han ska bort! Iofs bryr jag mig inte så mycket längre om tre kronor(men kolla gårdagens match). Fick nog efter vitryssland. Men han är uppenbart inte rätt man... ge han en stor fet slägga i röva! :evil:

TouchMan65
2004-09-08, 14:47
Låt oss istället hoppas på ett "bättre" svenskt landslag som gör oss stolta : FOTBOLLSLANDSLAGET mot Kroatien ikväll. Ska vi få tröst genom dem? :D

admin
2004-09-08, 15:25
Iofs tycker jag att det är lite fjantigt att skylla på Hardy. Efter en förlust, så tycker alla att han ska avgå...

cichlidae
2004-09-08, 16:13
Mja... jag tror inte vi kan skylla det helt på Hardy...
Men han är svår, man vet liksom inte vad man ska tycka om karln.. Igår var det ju svenska spelarna som gjorde en rent bedrövlig insats medans tjeckerna gjorde en sjukt bra match.

Att dom fick 2-0 så fort gjorde ju en hel del, för då kunde dom börja spela som tjecker alltid har spelat. Hade det blivit 2-1 i början på andra hade det nog sett annorlunda ut.

Fotboll ikvälll, men det skiter jag fullständigt i. Maken till ointressant sport får man ju leta efter. Urk. :-P

Mozer
2004-09-08, 16:44
Fotboll ikvälll, men det skiter jag fullständigt i. Maken till ointressant sport får man ju leta efter. Urk. :-P

:shock:
Vad säger du? Fotboll äger ju! 8)

Men håll dig till curling du :D

luvan
2004-09-08, 18:00
Iofs tycker jag att det är lite fjantigt att skylla på Hardy. Efter en förlust, så tycker alla att han ska avgå...

Efter EN förlust? är väl knappast den första viktiga matchen som dom förlorar med Hardy som coach?
Kolla Hardys "meriter" i Tre Kronor.

Hardy är inte rätt man!