handdator

Visa fullständig version : angående nya kort till boxer



Area51
2004-09-08, 12:12
alla trådar angående att det numera finns fungerande piratkort till boxer blir låsta, varför? detta är SANT! kan meddela här och nu att det finns en butik i göteborg som säljer dessa för nånstans runt 2500kr tror jag det var, (säger tror eftersom jag inte själv har boxer utan comhem) butikens namn kommer jag att pm:a till comhit crew.

grabben
2004-09-08, 12:32
KAN JAG OXÅ FÅ ETT PM?

marimekko
2004-09-08, 12:35
Dom blir låsta för det är ingen som har visat att dom har ett kort. Det är alltid någon fasters mosters mormor som har kort och som dom fått av sin brorsons morbror.

Men om det nu finns en butik som du hävdar borde det inte ta lång tid innan någon kan visa upp ett fungerande kort, eller hur.

febster
2004-09-08, 13:34
@CREW

Här ni fått något PM av Area51?

Har ni inte det kan ni ju låsa tråden direkt! Man börjar bli trött på allt skitsnack.. Har ni fått ett PM så kan ni ju gå ut och säga det så vi andra vet vad som gäller. Skulle det säljas så öppet som i en butik så är det ju inte menat som non public... och då gör det ju inget att vi andra också får reda på om det verkligen finns eller ej.

Måste dock säga att jag inte tror mycket på det, men nu kan vi ju få fram en bekräftelse snabbt iaf..

ps. jag menade alltså inte att ni skull gå ut med namnet på butiken, om det inte framgick..

P-son
2004-09-08, 15:41
dessutom stöder vi inte nasare....inte jag iaf.

Stimo
2004-09-08, 16:03
Nej, åtminstånde inte jag har fått något PM, kan hända att någon anna i Crew har fått de. Som sagt, vi stödjer inte nasare på detta forumet och nedan kommer ett citat ur forumets regler


INGEN ANNONSERING/FÖRFRÅGNING AV PIRATKORT och PIRATKORTSFÖRSÄLJARE ÄR TILLÅTET, OMEDELBAR AVSTÄNGNING OM SÅ SKER!

Även om någon skickar ett PM till Crew med en butik som säljer fungerande kort för 2500 så tror du att någon i Crew skulle gå och köpa ett sådant? Och hur vet du att de funkar? Har du testa själv, nej de hade du ju inte för du hade inte ens Boxer. Och är de en garanti att de funkar bara för att en butik säljer dom? knappast! Och hur vet du då att de funkar? En kompis kompis? eller mosters kusins granne? Du måste ju förstå att ingen tror dig, de kryllar av sånna här nasare över hela nätet.
Förstår du nu varför vi låser trådar liknande den här? Om inte så är du välkommen att PM:a mig så ska jag förklara.
Jag personligen ser ditt inlägg som Annonsering för en piratkortsförsäljare. Den dagen du har fungerande filer att dela med dig av så är du välkommen att maila dom till Crew.

Slutsatsen av de hela blir som vanligt, TRÅDEN LÅST!!


//Stimo

T-bird
2004-09-08, 16:29
PM:et var skickat till mig.
Det enda jag har att tillägga är att det inte är "sat/korthandlare" utan ett företag i en helt annan branch.

Jag har sagt detta förut men säger det igen: OM det finns kort som funkar så kommer det inte dröja länge innan det även är ute publikt