handdator

Visa fullständig version : Snurrande Parkerings skiva



billeh
2004-09-26, 18:13
Halloj.
Har hört talas om att det finns sådana där parkerings snurror som man lägger i vindrutan, och som har en liten motor som hela tiden drar runt snurran
med andra ord, så har man alltid tid kvar på snurra om parkeringsvakten kommer. Någon som vet var man skaffar dessa ? :?:

//Bille

reecord
2004-09-26, 19:55
ja har ingen men har hört att det finns

shjalte
2004-09-26, 20:47
Hittade en länk http://www.p-skiva.nu/

billeh
2004-09-26, 21:03
Toppen.
Har beställt.
återkommer med info om det funkar som det ska.

//Bille

gunner
2004-09-26, 22:05
Ett tips !!!

Jag jobbar som parkerings vakt och det e inte lönt för vi ser att det är en sån p-skiva. Så ni lär bli rapporterade i alla fall. !!!!!!!!!!

TouchMan65
2004-09-27, 05:26
Dessutom om P-vakterna inte skulle se att det är en sådan skiva, lär de ju kolla om bilen rört sig på ett eller annat sätt. Så jag anser det inte vara lönt.

Nej, jobbar inte som P-vakt, men är realist.

Slowhand
2004-09-27, 08:22
Jag jobbar inte heller som parkeringsvakt!
För gör man det måste man nog också trivas med göra livet surt för andra, eller?

admin
2004-09-27, 08:36
Jag jobbar inte heller som parkeringsvakt!
För gör man det måste man nog också trivas med göra livet surt för andra, eller?

Dom gör bara sitt jobb, tro det eller ej.
Vill inte se nåt mer sånt där i det här inlägget eller någon annanstans tack.

TouchMan65
2004-09-27, 10:48
Om någon tolkade att jag slängde skit på P-vakterna, feltolkar de. Jag är av samma åsikt som rejj - de gör ju bara sitt jobb. Man måste tänka sig in i deras situation. Plus att om man själv skulle köra förbi med bilen någonstans där det stod en snubba parkerad där man inte fick, hur skulle NI reagerat? Desutom var det OT, men men.