handdator

Visa fullständig version : nasare.com



sven
2004-10-23, 16:14
Vad menar föredetta piratkort.nu med att "Vi kommer mycket snart att kunna leverera fixcard RÖD till Com Hem."

Har aldrig gillat dom där typerna..

Någon som vet vad dom lurar på eller hur pass nära dom är?
Jag tycker själv det låter mycket som mycket ljud o lite verkstad.
Känns som dom vill ha in mycket stålar på förbeställning iaf :)

Sminer
2004-10-23, 17:21
Har köpt ett kort för Canal Digital (tror det var 1,5 år sen nu) av dom....till en början funka det bra i en och en halv månad.

Skicka in det till dom och fick vänta typ 6 månader innan jag fick kortet tillbaka...ivrigt stoppa jag det i mottagaren...hmmm...svart.

Prata med dom på telefon (på den tiden hade dom telefon service) där dom förklara att det skulle komma nån magic pryl (uppdatera kortet genom att stoppa det i en prog.) senare.
Men det kom ingen...efter ytterligare nån månad var jag i kontakt med dom igen och dom sa då att jag skulle skicka in kortet.

Fick tillbaka det snabbt och det funka 1 månad....skicka in...funka en vecka...skicka in.....och väntar än fast det var typ 5 månader sen nu.

Har skrivit en massa mail men inte fått svar...grrrr

Man har då gjort bort sig riktigt STORT....på den tiden jag beställde kortet kosta det 2500:- Skulle ha köpt prog+kort istället. Har dock gjort det nu.

Dessa ska du inte lita på!!

Hof
2004-10-23, 17:44
Undrar när domaren rotar i bröstfickan efter det röda kortet... :roll:

Johan
2004-10-23, 21:51
Typ nu. Att vissa aldrig lär sig.

Sminer
2004-10-23, 22:28
Får man fråga vad det var "sven" blev kickad av exakt?

Johan
2004-10-24, 00:09
Man får inte lägga ut länkar till sidor som säljer färdiga kort oavsett i vilket syfte man gör det.