handdator

Visa fullständig version : titancard2 med tit1 koder



culo
2004-11-20, 19:45
är det helt omöjligt? dvs, att programmera en titancard2 som en titanium 1-kort?

Har proggat kortet med olika filer, men får inte skiten att funka. Jo, jag gör rätt, allt blir kodat, men boxarna verkar inte vara kompatibla, eller nåt...

Tur att m2 funkar bra, so far.

Scorpi0
2004-11-20, 21:52
Det ska ju gå enligt den där howton som finns ute.
Men jag är relativt ny på detta så jag fattar inte vad dom menar att man ska ändra i "Project settings" osv.
Kanske finns nån här som vet vad dom menar med det?

T-bird
2004-11-21, 10:35
Det går INTE att progga med vanliga tit1 filer.

Det dom skriver är att det är möjligt att migrera/konvertera till titcard2, men det är nått som den/dom som utvecklar filerna måste göra.

culo
2004-11-21, 13:09
så, vad är poängen med titancard2, då? Hos mig funkar inte skiten, och då det tydligen inte fanns några fler tit1kort, så har de börjat skicka ut såna (almsat). På chipcardstoore, så lär det finnas blåa titanium - dvs titanium1 - eller hur? Var inte dessa tagna ur produktion? (tyckte jag läste det här på forumet, av nån)

Scorpi0
2004-11-21, 14:05
Neh måste nog hålla med dig culo, titancard2 är bara skit hittills.
Möjligt att det blir bättre i framtiden om dom får till så att det funkar på fler receivers, som det är nu verkar det inte funka på särskilt många.

Erik_I
2004-11-22, 13:42
Neh måste nog hålla med dig culo, titancard2 är bara skit hittills.
Möjligt att det blir bättre i framtiden om dom får till så att det funkar på fler receivers, som det är nu verkar det inte funka på särskilt många.


Hur många olika typer av kort finns det?

Toyen
2004-11-22, 13:47
Nog fick jag vanligt titanium när jag beställde förra veckan...kan aldrig tro att de är slut..ring o säg att du ska ha ett vanligt....varför säljer de skit som inte funkar för...helt obegripligt!

shjalte
2004-11-24, 11:10
Nu finns det en fil som fungerar med titancard på www.titancard2.mine.nu
Man skall använda OS2.1.
Den fungerar fint på min Nokia 9311s.
Lycka till