handdator

Visa fullständig version : Ny StrongSRT 8700



Sweguy
2004-12-10, 14:36
Tänkte införskaffa mig en Strong SRT 8700 med väsentliga tillbehör. Har hittat ett paket på www.neptunsat.se för 3099:- är det ett bra pris?
Min nästa fråga, är boxen redan uppgraderad med NDS när man köper den? Eller sker det när man pluggar in allt? Om så är fallet kan man undvika detta? Vet att det har skrivits om det tidigare och att Viasat bara uppdaterade på natten, gäller det fortfarande? Någon som vet hur länge Viasat kommer att skicka ut uppdateringar?

________
SweGuy

reidarberge
2004-12-10, 19:53
har du kollat www.eklid.se tror att du får ett bättre pris. det är inte nds i ny box men det tar inte så lång tid då är det kört. men du kan ta bas abb för 99skr i 24 mån; då kostar boxen 295skr momterar du själv så får du tex,en dvd för 1000skr utan kostnad

Sweguy
2004-12-11, 18:03
Men jag är även ute efter en parabol och tydligen så ingick inte det i paketet om jag förstod allt rätt. På www.neptunsat.se så ingick ju allt som behövdes för att titta på CD och Viasat, dock inget abb. Tänkte skaffa mig ett abb på viasat och köra pk på CD, så är det någon som vet om det går att skaffa sig en strong 8700 med parabol och abb på viasat för en billig peng så säg till...

_______
SweGuy

reidarberge
2004-12-11, 20:35
kolla med eklid så kanske du kan få en parabol billigt o.b.s du får monteringen gratis den bjuder viasat på

Sweguy
2004-12-12, 16:40
Tack Reidaberge för svaren... Ska snacka med Eklid och höra vad han kan erbjuda... Nån som vet hur länge Viasat ska skicka ut uppdateringar? Kommer det att fortsätta i all evighet?

________
SweGuy

ibi
2004-12-13, 11:25
Så fort du koplar in mottagaren och stopar i kortet är det kört. Men om du inte tar in Sirius sateliten so ingen fara det gor o uppdatera boxen enbart från sirius.