handdator

Visa fullständig version : ANG team pdk



snugge
2004-12-27, 05:35
:roll: "Citerat från annat board"

FRÅGA TILL TEAM PDK

--------------------------------------------------------------------------------

Det er måske igen kun et løst rygte, som er sat i omløb med onde hensigter, hvilket jeg da håber meget på.

Jeg har hørt i min øresnegl at Team-PDK opløses og boardet lukker pga. interne stridigheder og uenigheder med MII-Teamet.

Det ville nu være meget betryggende om Team-PDK ville be/afkræfte disse rygter.

Dette er absolut bragt som et meget seriøst indlæg.

--------------------------------------------------------------------------------
Svar från Team-PDK

--------------------------------------------------------------------------------

vi må se hvad fremtiden bringer.
det er korrekt at der er interne stridigheder.
det er korrekt at siden her måske ikke overlever årsskiftet.

hvis der ikke opnås enighed inde i TeamPDK inden 31/12 vil siden være borte 1/1 2005.

--------------------------------------------------------------------------------
så frågan är vad framtiden har i form av filer

zadom
2004-12-27, 06:53
Läste oxå det. Verkar bekymersamt!!! Blir nästan lite rädd, vad fan händer då? Svart för all framtid? Det här var ingen rolig julklapp!!!

braindead
2004-12-27, 08:12
:cry:

husmor
2004-12-27, 11:03
Blir nog inte så illa med tanke på att det verkade som att de som tog hand om MII-filerna inte var missnöjda med varandra.

patrickp
2004-12-27, 11:42
De kanske skojar igen, precis som när de skojade när de släppte nya filer inför julen.

snugge
2004-12-27, 14:05
får ju hoppas att dom skämtar med oss

geckoid
2004-12-27, 16:35
Blir nog inte så illa med tanke på att det verkade som att de som tog hand om MII-filerna inte hade var missnöjda med varandra.

Min läsförståelse kanske inte är optimal idag, men vad betyder ovanstående mening egentligen? :?

snugge
2004-12-27, 16:39
bra fråga har läst meningen ett par ggr så det är nog inte bara din läsförståelse

zadom
2004-12-27, 17:42
puuhuu, fan gubbar va glad jag blir när jag ser att ni oxå hade problem med ovan texten. precis som ni så läste jag den ett par gånger!!! men sen sket jag i det och stängde av...Har gått runt och trot att det är all maja och skunk man har rökt när man var yngre som spelade ett sprat på hjärnan, men puuhuu det var det inte...

p1s
2004-12-27, 17:53
jag behöver också hjälp att förstå vad husmor skrev

T-bird
2004-12-27, 18:17
Nu räcker det pojkar, ni har nog alla postat nått som är illa formulerat (ivf har jag gjort det)

husmor
2004-12-27, 22:37
Läste ni inte igenom frågan till Team PDK???

Det frågades om de som gjorde filerna till MII var osams med (övriga i?) Team PDK. Det måste väl ändå innebära att MII fortsätter att komma ut hur som helst, eller?

Personligen så skulle jag tycka att det vore bättre att koderna kom ut i rå format direkt i fortsättningen. Men vi får väll se.

zadom
2004-12-28, 05:01
Nu räcker det pojkar, ni har nog alla postat nått som är illa formulerat (ivf har jag gjort det)

så sant så!!!