handdator

Visa fullständig version : Jag ska aldrig mer dricka sprit?



deas
2005-01-01, 13:19
Tänkte det kunde vara skoj med en lite skojig poll nu första dagen av 2005...

Jojje_115
2005-01-01, 13:48
Har väll hänt att man har sagt det vid något tillfälle efter en väldigt blöt kväll t ex som i dag.

jbey
2005-01-01, 13:52
Hmmm, Ja
Det blev ju inte så mycket igår så man slapp att vakna med koppar slagare idag :lol:
Så jag klara mig undan. :lol:

Stimo
2005-01-01, 15:03
En annan va ju spik nykter och körde bil

korden
2005-01-01, 15:49
Det är dumt att säga att man aldrig ska dricka igen. Det är inte många som klarar av ett sånt löfte!
Det är så härligt att dricka en kall öl när det är som varmast på sommarn.

Gud va jag längtas tills dess nu. Slippa den här kylan!

frejac
2005-01-01, 16:03
Åh fy fan vad tungt det var. Kom precis hem. Varför gör man så här?? :)

Kalle_P
2005-01-01, 20:40
Är det bara nykterister som röster ? :wink:

Mvh Kalle

pena
2005-01-01, 21:22
Jag jorde nyårslöfte att jag intte dricker sprit årets första timmar jag tycker at jag har hålit den löften ganskabraa.

Fan nu måste jag ock korcka flaskan det har gåt flera timmar redan SKÅL!!!

Hermansson
2005-01-01, 22:01
Kalle P: Varför är man nykterist om man inte har sagt det till sig själv?

- 'Bakfyllan är inte bara kul, det är det som är själva idén' som PST/Q Skulle sagt.

TouchMan65
2005-01-03, 11:28
En annan ÄR och har ALLTID varit helnykterist så det lär bli ett NEJ på frågan överst för mig? Kanske aningen missvisande då? :D

Men iaf: Faktum kvarstår efter alla dessa erfarenheter om att många polare aldrig ska dricka alkohol mer efter en rejäl fylla, fylld med minnesluckor odyl. Vad gör de kommande helg tror ni? :D :D Dricker som om inget hänt! Vilka karaktärer. :D

braindead
2005-01-03, 12:03
NEJ.

Är lite sen med att svara men det beror på att jag typ har vaknat till medvetande idag :D Kan stolt skryta om att jag sov på 12 slaget!! Ni kan kalla mig sopa eller vad annars ni önskar men det är Rock'n roll. jag drack enbart sprit på nyår (lite för mycket) Tycker att om man ska supa sig full ska man dricka sprit. Öl kan jag dricka om ma ska festa.

Jag har festat ganksa hårt de senaste tre - fyra åren så kroppen har tagit lite stryk men har även vänt mig vid alkoholen. Kan även tillägga lite om minnesluckor som jag läste här i det senaste inlägget. Om att även när jag har druckit onormalt mycket alkohol så har jag alltid kommit ihåg det mesta av kvällen. Visst man kanske inte jämt har haft en exakt minnes bild av vad som ahr hänt men till en 85 -90 % så minns jag alltid :D

Kan Berätta om att jag har skurit ner välldigt mycket av mina alkoholvanor dricker inte på vardagar sedan ungefär 4 gånger i månaden.

Samoth
2005-01-03, 16:08
@Braindead

Kommer man från staden gud glömde! så finns det kanske inte mycket annat att göra, dom 3 S - en,
"supa surfa sova" ;)

tergo
2005-01-03, 20:54
http://hem.passagen.se/turboice/drunk.jpg

mvh
t

Samoth
2005-01-04, 15:18
Kul med länkar:

Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:

* Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.


* Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.


* Sidan existerar inte längre på denna server.



--------------------------------------------------------------------------------


Till Passagen

braindead
2005-01-04, 16:03
@Braindead

Kommer man från staden gud glömde! så finns det kanske inte mycket annat att göra, dom 3 S - en,
"supa surfa sova" ;)

Haha så sant

tergo
2005-01-04, 20:41
sidan funkade när jag skrev inlägget
prova http://hem.passagen.se/turboice/ sen under sjuka bilder
mvh
t

Kul med länkar:

Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar:

* Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen.


* Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare.


* Sidan existerar inte längre på denna server.



--------------------------------------------------------------------------------


Till Passagen