handdator

Visa fullständig version : P-kort Boxer



sabbe
2005-01-11, 12:03
Redan i Dec hördes rykten om att en lösning var nära. Er ruta med förnekande övers på sidan är borta. I går ringde en kille mej och påstod att hans granne skaffat kort som tog alla kanaler!!!
jag bad honom besöka grannen och titta själv och återkomma. Kortpris vet jag ej.

Några kommentarer?

Sabbe

johan455
2005-01-11, 14:10
säg inte något för ens du har kortet i o kollat i din tv

T-bird
2005-01-11, 14:17
Meddelanderutan försvann vid serverbytet och kommer igen när rejj hittat ett MOD för det.

Fungerande kort levereras endast av Boxer.

Allt annat är ointressant om inte "Kort i hand och bild på TV" är uppfyllt!!

$k8ir8
2005-01-12, 18:45
Väl talat T-Bird!

sabbe
2005-01-19, 11:48
Överst nämda p-kort är tydligen till canal +. Jag känner inte ägaren och kommer inte åt att kontrollera själv. Sonen i huset vet inte vilket system som körs!!! Troligen är det via parabol, en parabol sitter nämligen på huset.
Hela tråden verkar alltså vara ett missförstånd.

That's life
Sabbe

kenny87
2005-01-19, 18:47
har själv aldrig dragit den där med "känner en som känner en som har en kompis" visan än.. jag har faktist också hört att det ska gå att köpa kort till boxer... likaså canal digital... men det är inget som jag har sett med egna ögon men min källa litar jag på.. jag hör av mig om jag får veta mer..

atomictom
2005-01-30, 22:38
Brorsans kompis som tecknade ett abonemang känner en som jobbar på boxer.
Han säger att hans kompis som också jobbar där som servicetekniker känner
en som han pratat med som har sett att det funnits sidor på nätet som hänvisat till en som jobbar på Boxer och han i sin tur kan fixa så att man kan teckna ett abonemang hos boxer, Senda om man vill.
Hi, hi, hi man måste ha lite kul medans man ändå väntar på nått gott.

Slowhand
2005-02-01, 19:17
brorsan och syrran och hans och hennes kompisar och svågrar och kusiner................... ja, listan kan göras lång :x

Leatherface
2005-02-01, 21:01
nån i graven brevid min farfar ska visst ha ett....

Cadillacmartin
2005-02-02, 17:06
Vilken kyrkogård är det?
För min syrras killes brorsas tjejs ex-pojkväns nuvarande tjej har en farmor som bor på ett ålderdomshem där hennes rumsgrannes dotters killes farfar oxå ligger på en kyrkogård där det ryktas om p-kort till boxer.
Jag tror det är sant måste bara ha reda på vilken kyrkogård det är!!!!

kgb
2005-02-02, 17:07
min kompis bryllings kusins grannes farsas mosters sons polares syrras killes jobbarpolare på scania i södertälje har visst hört nått om en som kanske hade en gång sett en nagel i sin fasters öga har visst ett pirat kort till boxer som inte funkar,,,,,,,,,Pust,,,, de va en liten lista bara

Leatherface
2005-02-02, 17:22
han ligger på knutby kyrkogård....

jeja2000
2005-02-24, 09:58
Om ni kan lugna er med boxer tills deras prövotid är ute i april någon gång så misstänker iallafall jag att det kommer ut filer till det. Det finns nog en lösning men den är inte publik!

Sen med CD så har ingen i min närmaste krets några fungerande kort så det är nog bara rykten!

Sen har jag hört att viasat ska funka med pkort, men det är heller inget publikt. Det kan nog komma tidigast i höst! Men även ett år efter det eftersom det ryktas att de har systemet på öppet köp i 24 mån, så om någon knäcker det och lägger ut filer publikt kommer de ju bara att byta system och det är ju inte bättre!

Stimo
2005-02-24, 10:06
Jag könner en som känner en som känner en tredje och de tredje känner Stimo här på ComHit forum och han som känner Stimo säger att Stimo kommer att låsa denna tråd ;-)