handdator

Visa fullständig version : ComHems boxar



bisterfinnen
2005-01-12, 07:17
Är det någon som har lust att redogöra för dels vilka boxar som funkar med ComHem och vilka som ComHem har godkänt av dessa.

Jag är ute efter en box som antingen har Componentutgång eller DVI/HDMI samt coaxial eller optisk ljudutgång.

Jag antar att någon sådan box inte existerar än, men är det någon som vet om det är något på gång?

MVH

bisterfinnen
2005-01-24, 07:01
Det blev ju en rackarns ruljans på den här tråden... :lol:

Och jag som i min enfald trodde att jag skulle få lite recensioner på hur väl lite olika boxar fungerar och vilka nya boxar som det skulle kunna vara värt att byta upp sig till. Det borde vara många med mig som häckar på gamla sagem-boxar som enligt mig är rätt värdelösa, både användarmässigt och teknikmässigt.

Kom igen nu och dela med er av erfarenheterna, ni som har nyare boxar.

MVH

felixius
2005-01-28, 17:21
Samsung har en box och Humax har en med HDD...finns på Expert

Mangeman
2005-02-10, 22:37
Fick min nya box idag, det är en humax box från comhem. antar att du ska koppla till plasma eller Projektor, jag har min box kopplad via e nsvart-vga kontakt till projjens vga uttag.. Det blir kalasbild och boxen har stöd för Digitalt ljud med optisk utgång.

// M

bisterfinnen
2005-02-16, 06:59
Fick min nya box idag, det är en humax box från comhem. antar att du ska koppla till plasma eller Projektor, jag har min box kopplad via e nsvart-vga kontakt till projjens vga uttag.. Det blir kalasbild och boxen har stöd för Digitalt ljud med optisk utgång.

// M

Törs man önska att du lägger upp lite bilder så man få skåda framsida och baksida på boxen och bildresultatet på din bildvisare?

Qoz
2005-02-16, 11:00
Jag fick också min box från comhem idag och den var också humax.
När jag stoppa in kortet så såg jag att jag har alla kanaler inkl. canal + och tv 1000. Jag antar väl att det bara är reklam men jag undrar hur länge dom kanalerna kommer finnas kvar? Nån som vet?

nightmarecity
2005-03-08, 20:17
2 veckor ligger dom gratis.

zac
2005-03-11, 01:05
Jag förmodar att du redan skaffat dig en box, men annars kolla in Dreambox 500c.

Den klarar cardsharing också eftersom den är linuxbaserad.

SPDI/F Interface for digital bit stream out (AC-3 ljudutgång/ DTS)

Compositsignalerna ska gå att få ut från scartkabeln.