handdator

Visa fullständig version : Papperskorgen ????



Samoth
2005-01-12, 21:36
Jaha crew! och vad vill ni med den då? hänga ut folk så alla kan se att att ni tycker att deras inlägg är dumma, vaddå? räcker det inte med tråden låst, nu blir det utställning också. Nä fanken skärp Er.

admin
2005-01-12, 21:45
du har inte tanken på att det kanske ska komma inlägg dit så att folk lär sig att inte skriva sådana saker?
Vi vill inte ha en massa "fjant"-inlägg och läser man nån gång då och då i papperskorgen, så kanske man märker vilka inlägg som vi inte gillar.

Vill man inte komma i papperskorgen, får man väl tänka sig för innan man skriver, läsa reglerna, söka efter inlägg, etc.

Stimo
2005-01-12, 21:48
Att låsa en tråd är ju också att hänga ut någon

Samoth
2005-01-12, 22:00
Nä jag håller inte med Er, men det är ni som trycker på knapparna. Jag tycker bara att papperskorgen ja eller vad man nu vill kalla den, är ärekränkande. Betänk! att det inte finns dumma frågor bara dumma svar. Förstår att det kan bli lite tjatigt i längden med samma frågor men så what? vi har många underbara kunniga medlemmar som gärna svarar.
Det var allt från mig.

admin
2005-01-12, 22:10
Vad ska vi göra då? Bara radera inlägget?

Samoth
2005-01-12, 22:22
Rejj! du är en intelligent människa gör ditt bästa, men häng för fanken inte ut folk i en papperskorg. Betänk hur det var när ni / vi var nybörjare, ja inte f.. ville vi hamna i en papperskorg med våra frågor. Jag menar snälla! titta på mannen som ställde en fråga om var hittar jag M2 filer, ni / vi tycker att det är uppenbart var han skall titta / leta, men han / hon är ny är kanske inte så bekant med forumet. Ge dom en chans 2 chanser, men ingen papperskorg! det är att hänga ut folk. Det vill inte jag medverka till.
Crew! jag vill inte diskutera det här ämnet mer,anser ni att det här är rätt väg att gå, så varsågod.

admin
2005-01-12, 22:25
Jag tar tills vidare bort papperskorgen, då vi i crew får diskutera detta.

Pytten
2005-01-13, 00:20
Finns åxå en risk att folk skapa tävlingar, flest trådar i papperskorgen vinner... :D

Stimo
2005-01-13, 01:22
@Samoth
För de första, Du ska inte medverka till något sådant alls, de är de vi i Crew.
Vem har sagt att vi ska radera frågor? Ta dig en titt runt om i forumet.... Men jag förstår hur du tänker. Är de mindra ärekränkandea tt få sitt medelande raderat? Vi har uppenbart delade meningar om de hela.... Är de ärekränkande att de syns hur många gula kort man har fått då också? Eller att man får sin tråd låst. Ta en titt på vad de är för trådar som är låsta. Dra inte slutsatser om att de är frågor vi kommer att "kasta"

@Pytten
Som man känner sig själv känner man andra.


Glöm, inte, ComHit är inte en rättighet, de är en service

//Stimo

Samoth
2005-01-13, 09:37
För de första, Du ska inte medverka till något sådant alls, de är de vi i Crew.

Sorry felformulerat av mig.



Glöm, inte, ComHit är inte en rättighet, de är en service

Självklart