handdator

Visa fullständig version : abstinens..........



lacrits68
2005-01-16, 11:32
vafaan. Man har xxx antalakanaler med MII och "gamla" viasat fortfarande.
I bland tycker jag att "there's nothing on", men nu med "lokapaketet" det är INGENTING, ABUSOLUT INGENTIN o tittapå!
:cry: :?

konstigt vad man blir beroende......och man märker det när man blir av med det!

på ett sätt kan jag förstå hysterin hos vissa, det där ""ooohh nu e det slut, och, ohhh ingen mer MII, närkommer filerna".....borjar nästa ha förståelse!

Samtidigt "avgiftar# man sig nu så då kanske man hitta på nåt kul tills snön e bortta?!

så, lite sön läsning......
ha e trevlig dag alla!

--J--

Kalle_P
2005-01-16, 11:44
Samtidigt "avgiftar# man sig nu så då kanske man hitta på nåt kul tills snön e bortta?!

Skulle vara kul med litet snö. :-( Här är bara barmark.

Mvh Kalle

braindead
2005-01-16, 11:48
Du har rätt. Man sitter och klagar att canal + alltid visar samma gamla dåliga filmer och att kiosk aldrig byter film.
Men nu så märker man att det är tomt. Helt enkelt att det suger med bara 1,2,3 Ztv. Funderar starkt på att införskaffa mig nått nytt huvud till parabolen. Så mna får inte tex. astra och hotbird kanske man kan sitta och kolla runt lite. Men som sagt söndag är vilodagen (tv-dagen)..

Får väll se på nån bra film på dvd:n istället.

PS. Och förövrigt kan det där vita,kalla,blöta och hemska brinna i helvets avgrundar. Jag vill ha sommar!

crall_b
2005-01-16, 15:29
Gör som jag och köp en minimoto så har ni garanterat kul tills det kommer nya filer! :mrgreen:

Ps. för er som inte vet vad en minimoto är kolla på www.pocketbike.nu ds.

lacrits68
2005-01-17, 19:40
Gör som jag och köp en minimoto så har ni garanterat kul tills det kommer nya filer! :mrgreen:

Ps. för er som inte vet vad en minimoto är kolla på www.pocketbike.nu ds.

nu e frugan grinig när man har FREE TV och POCKETBIKE......!

:D :lol: :P