handdator

Visa fullständig version : Humax CXC-2000PVR har kommit!



phq
2005-01-25, 13:59
För er som är intresserade så finns den i vissa expertbutiker från och med idag. De rasslar in under veckan.

Den finns även med i listan på ComHems hemsida nu.

YAY! :D

Tillägg: Uppskattat butkspris med M-abbonemang, 1995kr (enligt gissning från säljare).

Ripleyonline
2005-01-25, 14:24
nice med hårddiskar man kan byta själv... =)

janbananfan
2005-01-28, 22:14
Är det någon som har provat denna box än?
Läste en recension av DVB-boxar i Ljud & Bild (tror det gällde DVB-T) och där var det enbart en av HD-boxarna som kunde timeshifta med "Dolby Digital"-ljud. Verkar ju jäkligt korkat att man inte kan lagra den ljudströmmen på hårddisken, men sådant är det tydligen bäst att kolla upp!
Har ögnat igenom bruksanvisningen, men sådana detaljer ser jag inget om. Dolby Digital nämns inte alls i specen men jag antar att de inte har missat att inkludera detta i alla fall (det förekommer i alla fall i bruksanvisningen)...

phq
2005-02-02, 19:04
Är det någon som har provat denna box än?
Läste en recension av DVB-boxar i Ljud & Bild (tror det gällde DVB-T) och där var det enbart en av HD-boxarna som kunde timeshifta med "Dolby Digital"-ljud. Verkar ju jäkligt korkat att man inte kan lagra den ljudströmmen på hårddisken, men sådant är det tydligen bäst att kolla upp!
Har ögnat igenom bruksanvisningen, men sådana detaljer ser jag inget om. Dolby Digital nämns inte alls i specen men jag antar att de inte har missat att inkludera detta i alla fall (det förekommer i alla fall i bruksanvisningen)...

Dolby Digital finns och fungerar både vid timeshift och vanlig inspelning. Förutsatt att kanalen sänder i Dolby Digital d.v.s.
Har en själv nu och testade nämligen.

ahglumslov
2005-02-24, 21:47
Funderar på att skaffa en sån här box.
Någon som vet om man man titta på en kanal på boxen samtidigt som man spelar in från en annan?