handdator

Visa fullständig version : Återsändning av programkort.



Monzzon
2005-04-04, 13:44
Hej!

Någon här som skaffade det tillfälliga tv3-boxerkortet i höstas som har fått en uppmaning hemskickad av boxer att man skall skicka tillbaka kortet till dem?
Jag ringde nämligen till boxer och ville ha ett 12 mån abb på kortet, men de sa att just det kortet var för 'gammalt' för att uppdatera som jag ville. De sa istället jag skulle skicka tillbaka det, och på så sätt vara tvungen att betala ännu en startavgift á 395.

/monzzon

shalle
2005-04-05, 15:16
Jag fick samma problem med dom jag vägrade och hänvisade till att jag hadde köpt kortet av dom för 395 kr för att det stod inte skrivet någon stans att jag bara hyrde kortet jag skulle kunna sträcka mig så långt att jag skicka tillbaka kortet om jag fick mina pengar tillbaka men det gick dom inte med på och hänvisa till kontraktet som jag inte ens har jag har inte hört ett ljud av dom sen des c:a 4mån sen

abuze
2005-04-05, 16:58
Jag har ett sånt kort men de har inte sagt nåt om det... än iallafall. Dock kunde jag inte heller uppgradera det utan var tvungen att köpa ett helt nytt o då 395 kr i startavgift med.. ganska surt

Monzzon
2005-04-06, 21:20
ok. tack för svaren! blir till att skicka tillbaka det då...

TeddyJohan
2005-07-18, 22:29
Det är nog ganska dödfött för det kontor som hanterat programkorten för Boxer, Kirunakontoret, är avvecklat på grund av att samarbetet med Radiotjänst i Kiruna AB tonats ner.

Boxer kräver inte tillbaka sina kort längre. Det är alltså bara att njuta av att ni "äger" en fullständigt värdelöst plastbit, eftersom dom inte startar upp kort som är "för gamla" =)