handdator

Visa fullständig version : Är VDG.NU att lita på?



realsimba
2005-06-07, 21:19
Brukade beställa saker därifrån förut och de har alltid skickat med försändelse som man kan spåra. Nu för en sådär 3 veckor sedan beställde jag 2st 0.3dB LNB och de har inte dykt upp ännu..brukade ta ett par dagar förut. Givetvis går det inte att spåra det här paketet och jag börjar surna, har ju trots allt betalat drygt SEK 900. Några fler som haft problem med VDG.NU på sistone? De vägrar skicka nya LNBs innan de får "grönt kort" från posten och det kan ju dröja hur länge som helst om deras post är lika duktig som våran. Synd jag inte kännde till almsat.se innan jag beställde men å andra sidan hade jag bara goda erfarenhet av danskarna tidigare. :roll:

realsimba
2005-06-20, 23:10
Ok nu har det gått över en månad och fortfarande inga LNB i brevlådan. De är inte speciellt angelägna om att ordna så jag ska få nya varor skickade. Jag har därför lämnat in en polisanmälan idag för bedrägeri. Detta för att jag ska kunna reklamera mot banken.

Varning utfärdas härmed mot vdg.nu, de är inte lika pålitliga som för något år sedan (då de skickade varor med post som gick att spåra). Jag beställde 2st LNB från almsat.se istället, får hoppas jag har bättre lycka med dem.